Colo𐑾Ful d⍺Ys
💭+آزیتا تو هنوز پسری؟ هنوز پسرارو ایسگا میکنی؟ -دوستان به نظرتون من چی ام
این شاهکار هایی که من از اکانت به جا گذاشتم 🤣🤣🤣
Colo𐑾Ful d⍺Ys
دوستان؛ اگر دوست داشتید بیاید حرف بزنیم
💭+کدوم یکی از دوستاتو بیشتر دوست داری؟یعنی هیچکس برات اون نمیشه؟
- شبیه سوالایی که تو مهد کودک ازم میپرسیدن... دوستان این چه سوالیه من نوکر تک تک رفقا ام، با بعضیاتون بیشتر شاهکار به پا کردم؛ با بعضیاتون خیلی حرف زدم، یه سریاتون تو بعضی مسائل همراهیم کردید، همتون دوست دارم عشقای منید
Colo𐑾Ful d⍺Ys
دوستان؛ اگر دوست داشتید بیاید حرف بزنیم
💭-پیشنهادی برای خو_دک _شی داری؟
+انقدر در راه خوشبختیت تلاش کنی که بمیری. یا جواب میده خوشبخت میشی یا میمیری
Colo𐑾Ful d⍺Ys
دوستان؛ اگر دوست داشتید بیاید حرف بزنیم
💭+کوچک بودید چندسالتان بود؟
-بنده یه سن معنوی داریم با خونواده؛ یه فلسفه طولانی ولی ساده پشتشه. اونم اینه که ما چهار سالمونه یعنی بنده از ابتدای تولد تا ابد، ۴ سال بیشتر ندارم