بچهها این جزو تایم خالی روزانه ام بود نه تفریح کُلی میدونین چی میگم؟ دوستان راستی یجوری سوال میپرسید احساس میکنم مثلا سلبیریتی ام 🤣
Colo𐑾Ful d⍺Ys
دوستان؛ اگر دوست داشتید بیاید حرف بزنیم
💭+خیلی دوست دارممممم
-فداتشممم منمممم
Colo𐑾Ful d⍺Ys
دوستان؛ اگر دوست داشتید بیاید حرف بزنیم
💭+وای واقعا خیلی قشنگی
-قربانت😛
Colo𐑾Ful d⍺Ys
دوستان؛ اگر دوست داشتید بیاید حرف بزنیم
💭+آهنگ چی گوش میدی
- موسیقی پاپ و راک ایران دهه ۴۰–۵۰ (به خدا منظورم فقط داریوش نیست)
فریدون فروغی و فرخزاد و فرامرز اصلانی و ابی لیتز، فرهاد و..
و Tame impala (قبل ترند شدنش)
موسیقی کلاسیک قرن های گذشته؛ با موسیقی ایرانی هم اوکیم؛ نسبت به پاپ ایرانی هم گارد ندارم یه سریاشون خوبن
Colo𐑾Ful d⍺Ys
دوستان؛ اگر دوست داشتید بیاید حرف بزنیم
💭-راز عضو گیریت؟
+ایلیا تویی؟
Colo𐑾Ful d⍺Ys
💭-راز عضو گیریت؟ +ایلیا تویی؟
نه یبار اومدم یه پیام بنویسم ۳۰۰بار رفتم تو بله
Colo𐑾Ful d⍺Ys
نه یبار اومدم یه پیام بنویسم ۳۰۰بار رفتم تو بله
اومدم دوباره پیامو بفرستم چشمم خورد به موجودی کارتم و تراکنشام کلا چند دقیقه تو غم بودم بعد برگشتم نرمال