eitaa logo
Violet...!
30 دنبال‌کننده
159 عکس
18 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فیلم مورد علاقم؟ نمی‌دونم اینو قبلا گفتم یا نه ولی من دو حالت داره فیلمام یا خوشم میاد یا خوشم نمیاد اگه خوشم نیاد که هیچی اگه خوشم بیاد هم تا یه مدت اون فیلم مورد علاقمه و بعد هم بعدی و این روال تکرار میشه ولی خب سریال هایی هم بودن که با وجود تموم شدنشون توی ذهنم موندن ولی اسمشونو نمی‌برم چون از این فیلمای عاشقانست و سانسور شده دیدم😔✨ ولی کلا اغلب ژانر های فانتزی کمدی عاشقانه رو توی سریال های کره ای میپسندم انیمه هم نمی‌دونم چی جذبم می‌کنه فعلا تو کار سریال کره ای ام همه ی سریال هایی هم که یادمه زبان اصلی دانلود کردم و دیدم تا حالا همش کره ای بوده ولی در حال حاضر سریالی که دوسش دارم داستان یه پسر پولداره که به همه آدما حساسیت شدید داره و پانزده ساله که تنهاست. یه دختر خودش رو به جای ربات انسان نمای پسره جا می‌زنه و داستان هاییه که پیش میاد
در مورد قدرت موسیقی.. موسیقی روی من اثر خیلی زیادی داره در بهترین حالت می‌تونه گند بزنه به حالم و در بدترین حالم کاملا کوک کوکم کنه ولی در کل موسیقی چیز خطرناک و ترسناکیه و دنیای بزرگی داره و باید مراقب باشیم چی گوش میدیم یه سلاح نابود کنندست🤌🏻
درباره ی شادی؟ واقعا چیزی ندارم که بنویسم😂 یعنی بحثش یکم گسترده به نظر میرسه
Violet...!
روندش اینجوری بوده که:
هرچی بیشتر نگاهش میکنم بیشتر احساس میکنم خرابش کردم😂 ولی خب هنوز تموم نشده
هدایت شده از WA Status
ای کاش فصل سوم خانه سایه ها هم بیاد من همچنان حوصله مانگا خوندن ندارم. اینم داستانا و شخصیت‌ها رو دوس، فصل ۲ اصن خیلی پسند کردم.
Violet...!
ای کاش فصل سوم خانه سایه ها هم بیاد من همچنان حوصله مانگا خوندن ندارم. اینم داستانا و شخصیت‌ها رو دو
من مانگاشو تا یه جایی خوندم واسه همین دیگه حال دیدن فصل دو رو نداشتم😭😂
هدایت شده از WA Status
هوریمیا هم خیلی دوس داشتم. (ولی همچنان میگم میامورا نباید موهاشو کوتاه میکرد د لعنتی فقط با کش میبستی‌شوووون)
هدایت شده از WA Status
موندم دارن درس میخونن؟ فقط منم هنوز یکم بی برنامه‌ام؟ الله‌اکبر، اگه اینجوریه منم از فردا صبح آدم میشم
Violet...!
موندم دارن درس میخونن؟ فقط منم هنوز یکم بی برنامه‌ام؟ الله‌اکبر، اگه اینجوریه منم از فردا صبح آدم م
من که آی ام یه بدبخت بیچاره که نت یک ساله رو توی چهار ماه تموم کرده و نت نداره😭😂 ولی شاد پلاسم😭😂 @AURORA_VIOLET آیدی شادم اگه کسی خواست تشریف بیاره خوشحال میشم🥲😂
Violet...!
من که آی ام یه بدبخت بیچاره که نت یک ساله رو توی چهار ماه تموم کرده و نت نداره😭😂 ولی شاد پلاسم😭😂 @AU
از صبح تا حالا هم یه روز رویایی رو با یه سریال رویایی و نقاشی کشیدن و هله هوله خوردن گذروندم