در مورد قدرت موسیقی..
موسیقی روی من اثر خیلی زیادی داره
در بهترین حالت میتونه گند بزنه به حالم و در بدترین حالم کاملا کوک کوکم کنه
ولی در کل موسیقی چیز خطرناک و ترسناکیه و دنیای بزرگی داره و باید مراقب باشیم چی گوش میدیم
یه سلاح نابود کنندست🤌🏻
Violet...!
روندش اینجوری بوده که:
هرچی بیشتر نگاهش میکنم بیشتر احساس میکنم خرابش کردم😂
ولی خب هنوز تموم نشده
هدایت شده از WA Status
ای کاش فصل سوم خانه سایه ها هم بیاد من همچنان حوصله مانگا خوندن ندارم. اینم داستانا و شخصیتها رو دوس، فصل ۲ اصن خیلی پسند کردم.
Violet...!
ای کاش فصل سوم خانه سایه ها هم بیاد من همچنان حوصله مانگا خوندن ندارم. اینم داستانا و شخصیتها رو دو
من مانگاشو تا یه جایی خوندم واسه همین دیگه حال دیدن فصل دو رو نداشتم😭😂
هدایت شده از WA Status
هوریمیا هم خیلی دوس داشتم. (ولی همچنان میگم میامورا نباید موهاشو کوتاه میکرد د لعنتی فقط با کش میبستیشوووون)
هدایت شده از WA Status
موندم دارن درس میخونن؟ فقط منم هنوز یکم بی برنامهام؟
اللهاکبر، اگه اینجوریه منم از فردا صبح آدم میشم
Violet...!
موندم دارن درس میخونن؟ فقط منم هنوز یکم بی برنامهام؟ اللهاکبر، اگه اینجوریه منم از فردا صبح آدم م
من که آی ام یه بدبخت بیچاره که نت یک ساله رو توی چهار ماه تموم کرده و نت نداره😭😂
ولی شاد پلاسم😭😂
@AURORA_VIOLET
آیدی شادم اگه کسی خواست تشریف بیاره خوشحال میشم🥲😂
Violet...!
من که آی ام یه بدبخت بیچاره که نت یک ساله رو توی چهار ماه تموم کرده و نت نداره😭😂 ولی شاد پلاسم😭😂 @AU
از صبح تا حالا هم یه روز رویایی رو با یه سریال رویایی و نقاشی کشیدن و هله هوله خوردن گذروندم
Violet...!
از صبح تا حالا هم یه روز رویایی رو با یه سریال رویایی و نقاشی کشیدن و هله هوله خوردن گذروندم
ولی وقتی رسیدم به وسط قسمت ۱۲ اون سریال رویایی ۱۲ قسمتی که داشتم میدیدم دیدم اصلا شبیه وقتی نیست که یه سریال میخواد تموم بشه. یعنی به طرز فجیعی کلیشه ای قراره تموم بشه؟
و وقتی سرچ زدم فهمیدم یه سریال ۱۶ قسمتیه. فقط سایتی که ازش دانلود کردم بقیه رو نذاشته بوده🥲
خلاصه با نت هدیه و اینا قسمت ۱۳ رو دیدم کلی هم غمم گین شد و الان اینجام