هدایت شده از WA Status
هوریمیا هم خیلی دوس داشتم. (ولی همچنان میگم میامورا نباید موهاشو کوتاه میکرد د لعنتی فقط با کش میبستیشوووون)
هدایت شده از WA Status
موندم دارن درس میخونن؟ فقط منم هنوز یکم بی برنامهام؟
اللهاکبر، اگه اینجوریه منم از فردا صبح آدم میشم
Violet...!
موندم دارن درس میخونن؟ فقط منم هنوز یکم بی برنامهام؟ اللهاکبر، اگه اینجوریه منم از فردا صبح آدم م
من که آی ام یه بدبخت بیچاره که نت یک ساله رو توی چهار ماه تموم کرده و نت نداره😭😂
ولی شاد پلاسم😭😂
@AURORA_VIOLET
آیدی شادم اگه کسی خواست تشریف بیاره خوشحال میشم🥲😂
Violet...!
من که آی ام یه بدبخت بیچاره که نت یک ساله رو توی چهار ماه تموم کرده و نت نداره😭😂 ولی شاد پلاسم😭😂 @AU
از صبح تا حالا هم یه روز رویایی رو با یه سریال رویایی و نقاشی کشیدن و هله هوله خوردن گذروندم
Violet...!
از صبح تا حالا هم یه روز رویایی رو با یه سریال رویایی و نقاشی کشیدن و هله هوله خوردن گذروندم
ولی وقتی رسیدم به وسط قسمت ۱۲ اون سریال رویایی ۱۲ قسمتی که داشتم میدیدم دیدم اصلا شبیه وقتی نیست که یه سریال میخواد تموم بشه. یعنی به طرز فجیعی کلیشه ای قراره تموم بشه؟
و وقتی سرچ زدم فهمیدم یه سریال ۱۶ قسمتیه. فقط سایتی که ازش دانلود کردم بقیه رو نذاشته بوده🥲
خلاصه با نت هدیه و اینا قسمت ۱۳ رو دیدم کلی هم غمم گین شد و الان اینجام
Violet...!
ولی وقتی رسیدم به وسط قسمت ۱۲ اون سریال رویایی ۱۲ قسمتی که داشتم میدیدم دیدم اصلا شبیه وقتی نیست که
البته وایولت نیستم اگه به جبران ۴۸۰ دیدن قسمت ۱۳ قسمت ۱۶ رو با ۱۰۸۰ و بقیه رو با ۷۲۰ نبینم😔
دختره و احساساتش رو جوری درک میکنم که در طول داستان احساس میکردم اینا اتفاقاتیه که برای خودم افتاده و اون منم که اونجام 🙂
برعکس سریال قبلی که تمام مدت شخصیت اصلی زن رو سرزنش میکردم و میخواستم کتکش بزنم😐😐😐😐
اه خیلی خنگ بود و ادعای باهوشیش میشد.
ولی واقعا دلم برای پسره میسوزه..
میدونم که این همه مدت با بی اعتمادی و تنها زندگی کرده.. ولی با بی رحمی رد کردن دختره اونم با اینکه احساساتش رو دیدی یکم ناراحت کنندست..
با این حال سعی میکنم درکش کنم ولی واقعا غمم گین شده 🥲
Violet...!
هرچی بیشتر نگاهش میکنم بیشتر احساس میکنم خرابش کردم😂 ولی خب هنوز تموم نشده
با اینکه نباید اینجوری میشد سیر تکاملش🥲
معمولا یه ایده ی خفن میاد تو ذهنم که میخوام همون موقع انجامش بدم
ولی الان هیچ ایده ی خفنی که براش ذوق داشته باشم نیست
من اون حس رو میخوام