eitaa logo
Violet...!
30 دنبال‌کننده
159 عکس
18 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
Violet...!
ولی وقتی رسیدم به وسط قسمت ۱۲ اون سریال رویایی ۱۲ قسمتی که داشتم می‌دیدم دیدم اصلا شبیه وقتی نیست که
البته وایولت نیستم اگه به جبران ۴۸۰ دیدن قسمت ۱۳ قسمت ۱۶ رو با ۱۰۸۰ و بقیه رو با ۷۲۰ نبینم😔
دختره و احساساتش رو جوری درک میکنم که در طول داستان احساس میکردم اینا اتفاقاتیه که برای خودم افتاده و اون منم که اونجام 🙂 برعکس سریال قبلی که تمام مدت شخصیت اصلی زن رو سرزنش میکردم و میخواستم کتکش بزنم😐😐😐😐 اه خیلی خنگ بود و ادعای باهوشیش میشد. ولی واقعا دلم برای پسره میسوزه.. می‌دونم که این همه مدت با بی اعتمادی و تنها زندگی کرده.. ولی با بی رحمی رد کردن دختره اونم با اینکه احساساتش رو دیدی یکم ناراحت کنندست.. با این حال سعی میکنم درکش کنم ولی واقعا غمم گین شده 🥲
معمولا یه ایده ی خفن میاد تو ذهنم که می‌خوام همون موقع انجامش بدم ولی الان هیچ ایده ی خفنی که براش ذوق داشته باشم نیست من اون حس رو می‌خوام
فقط میتونم بگم دم تاکی و تحریم شکنش گرم که کلی وقت درگیر بودم و هیچ جوره نمیشد🥲
با اینکه از اول باید برم دوباره خوشحالم که بالاخره نصب شد🥲✨
هه هه هه.. نمیتونم هضم کنم که قدرت پرواز ندارم😀
ساعت ۱۴:۲۵ روز یکشنبه ۴ تیر: یه جا دیدم نوشته که خانما گریه براتون ترفند آخر باشه چون اگه گریه کردن و قهر کردن کار همیشگیتون باشه برای شوهر یا طرف مقابلتپن عادی میشه و دیگه از یه جایی به بعد براشون خیلیم مهم نیست.. داشتم فکر میکردم که در مسائل دیگه هم همینطوره ها.. وقتی یه نفر یه بار یهو بذاره بره یا گم و گور بشه چقدر همه واکنش نشون میدن.. ولی وقتی تا تقی به توقی میخوره قهر کنه یا محو بشه کم کم برای آدما عادی و فاقد اهمیت میشه... و نتیجه گرفتم از این فکرم که حتی اگه بقیه واکنش دادن یا ندادن نباید شورش رو در بیاریم😭😂
هدایت شده از WA Status
https://eitaa.com/viokino/3846 فیلترشکنش همون ۴۰۳ست؟ منم میخوام، منم گنشین میخوام