هدایت شده از WA Status
فرض کنید داخل یه مانهوا تناسخ پیدا کردید و خودتون میتونید انتخاب کنید که: طبق روند اصلی داستان عاشق ولیعهد اتان بشید یا برید سمت ویلن: پسرعمودی ولیعهد واردروب. کدومو انتخاب میکنید؟ (بر اساس وایبی که از عکسا میگیرید)
Violet...!
واردروب هم خوبه ها ولی وایب اتان...🥲
اون یه چیز دیگس😔
با اینکه حس میکنم مرموزه ولی خب😔😂
هدایت شده از چه غلطایی نباید کرد؟
نباید وقتی یکی قلبشو سالم تقدیمت میکنه، تیکه تیکهش کنی و بهش برگردونی.