اینو واقعا تجربه کردم
مامان این کارو بکنم؟
بکن
منی که پرام ریخته:
منی که فر خوردم:
منی که...
اینکه اینجوری خودشو با بقیه مقایسه میکنه..
اصلا خوب نیست..
ولی فکر کنم حسیه که به خودم دارم اخیرا..
من نمیتونم به خوبی اون بنویسم..
نمره هام به خوبی اون نیست..
به اندازه اون شجاعت و بیپروا بودن ندارم..
به اندازه اون اعتماد به نفس ندارم..
به اندازه اون نمیتونم با بقیه ارتباط بگیرم..
به اندازه اون محبوب نیستم..
به اندازه اون عالی نیستم..
به اندازه اون خوش رفتار نیستم..
به اندازه اون پرتلاش نیستم...
حتی به اندازه اون زبون باز هم نیستم..
همه ی اینا چیزیه که هرروز توی ذهنم رژه میره..
سعی میکنم..
ولی خوب نمیشه..