🤏بخدا کاش این گوشی رو بگیرن من با این سنم اینستا ندارم بعد یک بچه ۷ساله میر تو اینستا دیگه از بقیه چه انتظاریه
🎀وای اره بخدا .
🤏دوستم که خیلی مذهبی بود دوس پسر داشت برا همین قطع ارتباط کردم باهاش چون واقعا حالم بد میشه از این کار چت با یک پسر فقط درصورت مرحم بودم گناه نیس
🎀طرف اگه مذهبیه باید عقلش برسه که کارش گناهه.شما بهترین کارو کردی قشنگم