شب دوباره همانیم؛
آزرده، غمگین، تنها و ترسیده از دنیا، حتی اگر در تمام روز در قویترین حالات ممکن یک انسان زیسته باشیم.
- ویـٰانـ ؛
به طرز عجیبی از دیشبه که هوا خوبه
حس میکنم آرامش قبل از طوفانه یعنیی در روز های آینده قراره بسوزیم ✨️✨️