سه تا رفیق بودیم و دو تا ماسک داشتیم...
٫ خاطره مشترک سه جانباز شیمیایی ٫
برگرد از اول بخون تا بهتر بفهمی : )!
- ویـٰانـ ؛
_
سیزده بدر واقعی مـا
این است ڪہ از
خودمان بیرون بیاییم
ازخانہهاۍ تنگ و تاریڪ
افڪار خرافی خودمان
بہ صحراے دانش و بینش
خارج شویم...!'
- ویـٰانـ ؛
🚶🏿♂️🧡-
سیزدهبدرپارسالیجارفتیمپربودازاینگلا
اینقدقشنگبود😃🧡'
در حال حاضر
نفس کشیدن شما
به علت قرار داشتن در میهمانی خدا
کنترِ ثواب می اندازد :)!
(نفس کشیدن روزه دار در ماه رمضان هم براش ثواب محسوب میشه)