eitaa logo
𝒲𝑜𝓊𝓃𝒹𝑒𝒹 𝒽𝑒𝒶𝓇𝓉🫀🫂
22 دنبال‌کننده
18 عکس
10 ویدیو
0 فایل
کپی؟نه فور قشنگ تره😊
مشاهده در ایتا
دانلود
در حالی که به نیمی از مردم این شهر یک لبخند بدهکار بودم، به تو می‌خندیدم...🙃✨ _سید تقی سیدی
خواستم يك شاخه گل باشعر تقديمت كنم غيرتم آهسته میگويد؛ نكن، نامحرم است🤭♥️ _ایمان فرقانی
رفتی؟ برو، ایام به کامت باشد خوشبختی شش دانگ به نامت باشد این بود جواب مهربانی هایم؟ آغوش محبتم حرامت باشد...💘🫂 _خلیل جوادی
ما شیشه ایم و باک نداریم از شکست شیشه هر آنچه می شکند تیزتر شود🔪💪 _ناصر موسوی
- از تو دست بکشم ..؟ ابدا . ابدا ؛ ♥️
تویی آن قهوه‌ی تلخی میانِ کافه‌ی قلبم ؛ که با فنجان چشمانت دلم را مبتلا کردی :)👁☕️ _لاادری
گرمیِ دست تو، پایانِ غم است خنده‌ی تو، بهترین زخم من است نامِ تو در سینه ام، آوازِ عشق یادِ تو، در هر نفس،جان من است چشمِ تو ماهِ شبِ تارِ من است نامِ تو شیرین‌ترین نامِ من است در دلم یاد تو مانده است هنوز بی‌تو دنیا سردُ تاریک بر من است ـــــ ماهور
دلتنگ و پریشآنم و دیوانہ و مدهوش وزن غزلم چشم تو شد ، قافیہ آغوش . ــــ شاعر؟
دلبرم باشی جهانم را فدایت میکنم با نگاهی از تو جانم را فدایت میکنم بیخیالِ زهره و کیوان و کلِ کهکشان ماهِ من شو آسمانم را فدایت میکنم. ــــ شاعر؟
به نظرم گفتن شب بخیر و صبح بخیر خیلی قشنگه؛صبح بخیر یعنی من تا بیدار شدم به تو فکر کردم، شب بخیر یعنی آخرین نفری که بهش فکر کردم تو بودی همینقدر کوتاه و قشنگ..✨ و کاش ما این کار کوچیکو از نزدیکانمون دریغ نکنیم🌘