دلبرم باشی جهانم را فدایت میکنم
با نگاهی از تو جانم را فدایت میکنم
بیخیالِ زهره و کیوان و کلِ کهکشان
ماهِ من شو آسمانم را فدایت میکنم.
ــــ شاعر؟
به نظرم گفتن شب بخیر و صبح بخیر
خیلی قشنگه؛صبح بخیر یعنی من تا بیدار
شدم به تو فکر کردم، شب بخیر یعنی آخرین نفری که بهش فکر کردم تو بودی
همینقدر کوتاه و قشنگ..✨
و کاش ما این کار کوچیکو از نزدیکانمون دریغ نکنیم🌘