- ایکــــسبــــی'
فشاری که بنده تا ۳۰ ساعت اینده تحمل میکنم
منکه چیزی برا ارائه ندارم استرس ارائشم ندارم
- ایکــــسبــــی'
خب من یه چرت کوچولوی ظهرانه بزنم بیدار شم استارت بزنم واسه کنکور
شب تا صبح بخونی جمعه
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
نه منظورم کل چنل هاست مجموعه ایکس بی ...
#دایگو
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
عمو اگه رتبه خوبی بیاری(که به امید خدا میاری)
شیرینی میدی؟
#دایگو
- ایکــــسبــــی'
📪 پیام جدید نه منظورم کل چنل هاست مجموعه ایکس بی ... #دایگو
اول ایکس میمو زدیم با این هدف که محتواهای رندومی که تو تلگرام اینستاگرام میدیدیمو جای فرستادن تو گپمون بذاریم تو چنل