هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
میدونم سؤالم مسخرس
https://eitaa.com/XBrothers/23046
اکیپ یعنی چی شایان؟
#دایگو
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
چنلتون عالیههه برادران ،
میتونم نظرتونو در مورد ماکان بند بدونم ؟
لطفا بزارید تو چنل (مخاطب :برادران ایکس)
#دایگو
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/XBrothers/23079
داداش شادمهر چی دلمو شیکندوندی
#دایگو
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/XBrothers/23079
نا امید شدیم ازت علی
شادمهر رو نگفتی😂
#دایگو