هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
عمو اگه رتبه خوبی بیاری(که به امید خدا میاری)
شیرینی میدی؟
#دایگو
- ایکــــسبــــی'
📪 پیام جدید نه منظورم کل چنل هاست مجموعه ایکس بی ... #دایگو
اول ایکس میمو زدیم با این هدف که محتواهای رندومی که تو تلگرام اینستاگرام میدیدیمو جای فرستادن تو گپمون بذاریم تو چنل
- ایکــــسبــــی'
اول ایکس میمو زدیم با این هدف که محتواهای رندومی که تو تلگرام اینستاگرام میدیدیمو جای فرستادن تو گپم
نه واقعا قصدمون زدن کانال برا اکیپ بود
- ایکــــسبــــی'
که شد وسط تابستون
اواخر یا اواسط مرداد ماه بود فکر کنم