- ایکــــسبــــی'
اول ایکس میمو زدیم با این هدف که محتواهای رندومی که تو تلگرام اینستاگرام میدیدیمو جای فرستادن تو گپم
نه واقعا قصدمون زدن کانال برا اکیپ بود
- ایکــــسبــــی'
که شد وسط تابستون
اواخر یا اواسط مرداد ماه بود فکر کنم
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/XBrothers/23019
خیلیا همینو دارن میگن
#دایگو