هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
چنلتون عالیههه برادران ،
میتونم نظرتونو در مورد ماکان بند بدونم ؟
لطفا بزارید تو چنل (مخاطب :برادران ایکس)
#دایگو
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/XBrothers/23079
داداش شادمهر چی دلمو شیکندوندی
#دایگو
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/XBrothers/23079
نا امید شدیم ازت علی
شادمهر رو نگفتی😂
#دایگو
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/XBrothers/23081
چی هست اصلا؟
#دایگو
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
ب عنوان یک دختر میتونم بگم خیلی از دخترا از گلزار و ماکان بند متنفرن و ت این قضیه پسرا اشتباه میکنن ک دخترا رو این دوتا کراشن و اینا
ب شخصه در سبک پاپ مث داداشمون میمیرم برای پاشایی صداش بهشتیه
#دایگو
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
بردران ایکسB نتیجه آخلاقی شما برا ی زدن این کانال چی بود؟
این بچه بازی دیکه چیه
#دایگو
- ایکــــسبــــی'
📪 پیام جدید https://eitaa.com/XBrothers/23079 نا امید شدیم ازت علی شادمهر رو نگفتی😂 #دایگو
نشنیدم خیلی ازش
یکی از دلایلش اینه که بعضی اوقات با کسایی که توجه بهشون زیاد میشه حال نمیکنم