هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/XBrothers/23165
سر بحث افغانی من فقط ایموجی خنده گذاشتم ریمم کردن
#دایگو
من درت آوردم اگه مشکل خاصی نبوده باشه که هیچی اگه بود اونی که ریم کرده قبلا احتمالا دوباره ریم کنه
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/27540248/1360288
این کیه چیکارست هی گیر میده ک. میگه؟
#دایگو
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/XBrothers/23170
گیر کجا بود؟ چیز ی نگفتم ، نمیدونست چرا ادمینا پاک کردن پیامشو منم بهش گفتم
#دایگو