هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
میگم یه سوال
چجوری شما و تیمتون انقدر خوبید؟
و بزرگترین مجموعه ایتایید؟
#دایگو
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
شب بیستم ارديبهشت ماهه
تولد دوست قدیمی تونو تبریک نمیگین :)
#دایگو
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
سلام
یه سوال اشکان دیگه ادمین ایکس نیست یعنی دیگه جزو شما نیست؟
#دایگو