هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
شب بیستم ارديبهشت ماهه
تولد دوست قدیمی تونو تبریک نمیگین :)
#دایگو
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
سلام
یه سوال اشکان دیگه ادمین ایکس نیست یعنی دیگه جزو شما نیست؟
#دایگو
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/XBrothers/23185
پشمامممممم داداشم ۱ خردادههههههه
-کیا
#دایگو