هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
شایان یه چیز خوندم خب غمگین بود 💔🥲👌🏻
بفرستم ؟ بخونی
#دایگو
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/XBrothers/23219
ماهم میخوایم بخونیممممممممممم
#دایگو
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/XBrothers/23221
خببب بشکنهه ما از قبل شکستههه
#دایگو
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/XBrothers/23221
نه عمو شایان بذار ما مقاومیم
#دایگو
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/XBrothers/23221
عب ندارههه
#دایگو
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
بهت گفت متن غمگین خوندم اینه👇🏻
#عاشق_ب_اینا_میگن 🚶🏻♀️🖤
پسر : میشه بمونی؟🙂
دختر : نه ما قبلا حرفامونو زدیم
پسر : باشه اما آخه من دوست دارم🙂💔
دختر : خب منم دوست دارم😅
پسر : خب پ این کارت چیه🙂
دختر : گفتم ک نمیشه😞
پسر : آخه... باش مواظب خدت باش🙂💔
دختر : باش کاری نداری؟😞
پسر:....
دختر : الو
پسر : جانم.🙂
دختر : گفتم حرفی نداری؟😞
پسر : نه ت خاسته ای نداری؟🙂
دختر : فقط ی چیزی... اگ ی روزی خاصتی منو ببینی واصم گل رز آبی میاری؟🙂 پسر : چرا ک نه😅 دختر : باشه ممنون. پسر : خدافز عشقم🙂💔 دختر : نه یدیقه صب کن! پسر قط کردو نشنید دختر اشک از چشماش سرازیر شد.💔 دختره یه ماه بعد بخاطر سرطان مرد. نامه ای ک برا پسره نوشته بود: ادمهش رو زیاد بود میفرستم
#دایگو