هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
بهت گفت متن غمگین خوندم اینه👇🏻
#عاشق_ب_اینا_میگن 🚶🏻♀️🖤
پسر : میشه بمونی؟🙂
دختر : نه ما قبلا حرفامونو زدیم
پسر : باشه اما آخه من دوست دارم🙂💔
دختر : خب منم دوست دارم😅
پسر : خب پ این کارت چیه🙂
دختر : گفتم ک نمیشه😞
پسر : آخه... باش مواظب خدت باش🙂💔
دختر : باش کاری نداری؟😞
پسر:....
دختر : الو
پسر : جانم.🙂
دختر : گفتم حرفی نداری؟😞
پسر : نه ت خاسته ای نداری؟🙂
دختر : فقط ی چیزی... اگ ی روزی خاصتی منو ببینی واصم گل رز آبی میاری؟🙂 پسر : چرا ک نه😅 دختر : باشه ممنون. پسر : خدافز عشقم🙂💔 دختر : نه یدیقه صب کن! پسر قط کردو نشنید دختر اشک از چشماش سرازیر شد.💔 دختره یه ماه بعد بخاطر سرطان مرد. نامه ای ک برا پسره نوشته بود: ادمهش رو زیاد بود میفرستم
#دایگو
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
ادامه همون متن غمگین 👇🏻🥲
نامه ای ک برا پسره نوشته بود:
سلام.. ازم دلخوری؟ خب نخاستم با دیدن غمام درد بکشی ناراحت نباش از دستم.. لامصب زود قط کردی نشد بگم خیلی دوست دارم... راستی گل رزایی که قول دادی... هنوز سر قولت هستی دیگ؟ پاشو بیا سر خاکم تنهام دیوونه..!
غافل از اینکه پسر همون روزی🙂💔 خداحافظیشون خود//کشی کرده 🖤
««راستی خودمم معرفی میکنم ولی تو کانال اسمم رو نگو پریماه هستم»»
#دایگو
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
سلام این رو همین جوری بزار تو کانال
#دایگو
- ایکــــسبــــی'
📪 پیام جدید ادامه همون متن غمگین 👇🏻🥲 نامه ای ک برا پسره نوشته بود: سلام.. ازم دلخوری؟ خب نخاستم با
دوستان واکنش های بسیار ممنونی داشتید برای این محتوای غمگین
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
اگ ممبر های چندتا دوست داری و مثل خانوادتن اینو بزار داخل چنل
شاهان گوگولی
#دایگو
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/XBrothers/23234ببخشید اشتباه تایپی بود کیبوردم اذیت میکنه
می خواستم بنویسم چنل😅
#دایگو