هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
سلام این رو همین جوری بزار تو کانال
#دایگو
- ایکــــسبــــی'
📪 پیام جدید ادامه همون متن غمگین 👇🏻🥲 نامه ای ک برا پسره نوشته بود: سلام.. ازم دلخوری؟ خب نخاستم با
دوستان واکنش های بسیار ممنونی داشتید برای این محتوای غمگین
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
اگ ممبر های چندتا دوست داری و مثل خانوادتن اینو بزار داخل چنل
شاهان گوگولی
#دایگو
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/XBrothers/23234ببخشید اشتباه تایپی بود کیبوردم اذیت میکنه
می خواستم بنویسم چنل😅
#دایگو