- ایکــــسبــــی'
📪 پیام جدید من یه آدم ۱۴ ساله ام چیزی بهتر از خواب کشف نکردم نمیکنم نخواهم کرد #دایگو
هیچوقت به خوابیدن علاقمند نبودم
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/eshghyan/4
تولدت مبارک
#دایگو
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
داداش شایان من همونیم ک روز تولدش یک روز قبل ت بود
تولدت مبارک
کسی تولد منو تبریک نگفت حداقل ت بگو:)
#دایگو