- ایکــــسبــــی'
📪 پیام جدید چرا دیگه از امیر خبری نیست؟ #دایگو
داره برای کنکور میخونه
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
دیگه اون دوران تعطیلی گذشت داداش ایشالله سال بعد زامبیا بیان خبر تعطیلی بدی
#دایگو
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/XBrothers/23338
ارهه چون مدارس تموم شد:)😂
#دایگو
- ایکــــسبــــی'
📪 پیام جدید نیما خوبی داداش #دایگو
اره قربونت
شما چطوری