eitaa logo
یازهرا (س)
127 دنبال‌کننده
7.5هزار عکس
5.1هزار ویدیو
161 فایل
🌷آتش به آشیانه مرغی نمیزنند گیرم که خانه خانه آل عبانبود🕯 هیئت یازهرا س .. نمازوروزه استیجاری برای اموات وختم قرآن @YaseKaboud110 ۰۹۱۰۰۱۶۰۰۷۵
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️نماز حاجت❤️ برای روز چهارشنبه✅ 🟢توسل به امام جوادالائمه ع🟢 🕳🕳🕳🕳🕳🕳🕳🕳🕳 🌷  امام جواد (عليه السلام) : 🌸 سه چيز است كه اگر در كسى باشد سبب خوشنودى خداست : ☘ زياد استغفار كردن ☘ همنشينى خوب ☘ زياد صدقه دادن 🍁 و سه چيز است كه هركس دارا باشد پشيمان نمى شود : 🌱 پرهيز از عجله و شتاب 🌱 مشورت در كارها 🌱 توكل بر خدا وقتى تصميم به انجام كارى گرفت. 📙 الفصول المهمه274/275 🕳🕳🕳🕳🕳🕳🕳🕳🕳🕳🕳🕳 🌺🌿چهارشنبه ها بلافاصله بعد از نماز عصر بدون اینکه چیزی بگویید ۲ رکعت نماز به نیت هدیه به امام جواد میخوانید. 🌺🌿بعد از پایان دورکعت ۱۴۶ مرتبه ذکر (ماشاالله ولاحول ولا قوه الا باالله )رو میگویید العلی العظیم رو دیگه نمیخواد بگویید 🌺🌿حتما ۱۴۶ مرتبه باید بگید نه یکی کمتر نه یکی بیشتر بعد از پایان ذکر امام جواد رو واسطه میکنید و حاجتت رو میگویید
🌴🌹 نماز مجربی که آیت اله بهجت (ره) هر روز میخواند و به همه سفارش خواندنش رو میکرد.🌹🌴 🌻فقط "استغفرالله" گفته شود.🌻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
أَوَّلُ‏ مَا یُحَاسَبُ‏ بِهِ الْعَبْدُ عَلَى الصَّلَاهِ...🔦🔑 اول چیزی که ازیک بنده در آخرت محاسبه میگردد، نماز است. همراهان گرامی سلام؛ با عنایت به اوضاع بد اقتصادی در جامعه امروز و وضع نابسامان معیشت، درمان، ازدواج و... با مشارکت عده‌ای از دوستان حوزوی و افراد مورد وثوق به صورت گروهی نماز و روزه اموات را ادا کرده و مبلغ آن را به خانواده‌های فقیر و سادات ارائه می‌نماییم. 🔖 عزیزانی که تمایل دارند، می‌توانند برای اموات خود، نماز، روزه و ختم قرآن استیجاری درخواست نمایند. 🦋 هدیه ختم یک دور کامل قرآن ۴۰۰/۰۰۰ تومان 🦋 هدیه یک سال نماز استیجاری: ۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان 🦋 هدیه یک ماه روزه استیجاری: ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان 👌 با ۶۰ درصد تخفیف 👌 🗝 لطفاً در انتشار سهیم باشید. 🔓 ۰۹۱۰۰۱۶۰۰۷۵ ایتا ☎️ https://eitaa.com/Yazahra135_530
🌺نماز روز 5شنبه برای برآورده شدن حاجات به سفارش آیت الله بهجت (ره): 👌این نماز مجرب است هر کسی که حاجتی دارد روز پنج شنبه چهار رکعت نماز، ✅دو تا دو رکعت به جا آورد 1⃣ در رکعت اول بعد از حمد11مرتبه توحید، 2⃣رکعت دوم بعد ازحمد21مرتبه توحید، 3⃣رکعت سوم بعد از حمد31مرتبه توحید 4⃣ رکعت چهارم بعد از حمد41مرتبه توحید را بخواند و بعد از سلام نماز، 📿51 مرتبه توحید، 📿 51 مرتبه صلوات و بعد از آن به سجده برود و 📿100مرتبه (یاالله یاالله) ان شالله حاجت او برآورده خواهد شد. ✨آیت الله بهجت(ره) جمعه ها نماز جعفر ‌طیار و هر پنجشنبه این نماز را میخواندند  و سید مرتضی کشمیری از عارفان بزرگ هر پنجشنبه این نماز را میخواندند و به اهل و عیال خود هم توصیه می کردند..
🌹امام علی علیه السلام: زخم زبان از زخم نیزه نیز عمیق‌تر و برنده‌تر است. 📙غررالحکم ص۲۲۳
همه چیز از اونجا شروع شد که گفتن بدن خودمه! اختیارشو دارم جان خودمه! حق گرفتنشو دارم این جان، این بدن، این روح همه امانت خداست. حق گرفتنش را نداریم، حق نابودی و آلوده کردنش رو نداریم
arbaeen-hemase-zohor (1)_1.mp3
43.31M
کتاب صوتی " اربعین حماسه ظهور " ✍نویسنده: استاد شجاعی ◽️کتاب « اربعین حماسه ظهور » به بررسی علت‌های مهجور ماندن امام زمان علیه‌السلام در راهپیمایی اربعین و نقش هرکدام از ما در رساندن زائران به بلوغ همدلی و وفاداری برای امام زمان خودشان، تا رفع کامل موانع ظهور و رؤیت خورشید عالم‌تاب وجودش، می‌پردازد. ◽️امید که اربعین‌های پی در پی، به بستر قدرتمندتری برای لشکرسازی های وسیع برای نبرد آخرالزمانی کفر و حق، و در نهایت ظهور امام حق در زمین، و آرام گرفتن جان بشر، تبدیل گردد. 👈 با توجه به مدت زمان طولانی این صوت، میتوانید آن را ذخیره کنید و در راهپیمایی اربعین یا زمان هایی که به بیهودگی گذرانده میشود مثلا هنگام پیاده روی یا درون اتوبوس یا ماشین، گوش دهید.
▪️امام باقر علیه‌السلام: 🔸️برای شیعیان گنهکارم، هر شب و روز، هزار بار دعا (و استغفار) می‌کنم. 🔹️إِنِّي لَأَدْعُو اللَّهَ لِمُذْنِبِي شِيعَتِنَا فِي الْيَوْمِ وَ اللَّيْلَةِ أَلْفَ مَرَّةٍ 📚 الكافي، ج۱، ص۴۷۲. 👈🏻 امام زمان علیه‌السلام روزی هزاربار برای ما دعا می‌کند، حتّی برای گنهکارترینِ ما! ما چقدر دعاگوی او هستیم؟!!🤲 ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈ 🔴 حداکثری ☝️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌زندگیِ فردی، عامل غیبت امام زمان(عج) 🔻مردم امام حسین(ع) را تنها گذاشتند چون زندگی‌جمعی نداشتند! 🔻الآن هم امام زمان(عج) تنهاست چون زندگی‌جمعی نداریم! 🔻اربعین برید کمی انسانیت تنفس کنید! ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈ 🔴 حداکثری ☝️
🌻خواص سوره مبارکه جمعه🌻 ●حضرت رسول اکرم ص فرمودند: هرکس سوره مبارکه جمعه را با نیت خالص و توجه به معنی آن بخواند، او را به عدد کسانی که در دنیا به نماز جمعه حاضر شدند و به عدد هرکس که حاضر نشده اند در شهرهای مسلمانان، ده حسنه مزد و ثواب دهند. 🔰 الفت میان زن و شوهر از حضرت امام جعفر صادق علیه السلام منقول است: هرکس سوره مبارکه جمعه را به جهت موافقت زن و شوهر، پنج بار با نیت خالص و توجه به معنی آن بخواند، الفت و مهربانی حاصل شود. 🔰 ایمنی از وسوسه شیطان آورده اند: هرکس به قرائت سوره مبارکه جمعه با نیت خالص و توجه به معنی آن مداومت نماید، از وسوسه شیطان ایمن شود. 🔰 جهت حفظ از آفات ذلک فضل الله یوتیه من یشاء و الله ذو الفضل العظیم هرکس این آیه را بر قطعه ای از صدف با نیت خالص و توجه به معنی آن نفش کند و در روز جمعه در میان اموال نهد یا در انبار غله بگذارد، از آفات محفوظ ماند و برکت پیدا کند. «»
: ،،پس ازنمازظهرجمعه دورڪعت نماز گذارد و درهر رڪعت بعد از حمد ۷ توحید بخواند و بعد از نماز بگوید🔻 اَللّهُمَّ اجْعَلْنى مِنْ اَهْلِ الْجَنَّةِ، اَلَّتى حَشْوُهَا الْبَرَكَةُ، وَ عُمّارُهَا الْمَلائِكَةُ، مَعَ نَبيِّنا مُحَمَّدٍ صَلَّى اللّه ُ عَلَيْهِ وَ آلِه وَ اَبينا اِبْراهيمَ عَلَيْهِ السَّلام.» ⭕️ تا جمعه ى آينده بلا و فتنه اى به او نرسد، و خداوند بين او و حضرت محمد صلى الله عليه و آله و ابراهيم عليه السلام جمع نمايد.⭕️ 🔺اگر اين دعا را غير سيد بخواند بجاي <و اَبينا> <و اَبيه> بگويد.🔺 📚 مفاتیح الجنان 🌼 🌻خدایا درود بفرست بر محمد و آل محمد 🌼اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ 🌻وَعَجِّل‌فَرَجَهُــم 🌼این ذڪر موجب عزیز شدن می‌شود... منتظرند ناقوس آمدنت به صدا درآید تا پخش شود نواے ظهورت درون دلها... مهدے جان بیا و صداے آمدنت را به گوش ما برسان! «»
✅ اهمیت شستن دست‌ها 🔸پيامبر خدا (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله): شستن دست‌ها، پيش و پس از غذا، شفايی براي تن و مايه بركت در روزی است. (منابع: المحاسن ج۲ ص۲۰۱ ح ۱۵‌۹۱ | دانشنامه احادیث پزشکی، ج۲، ص۶۷) 🔸امام صادق (علیه‌السلام): هر که قبل و بعد از غذا دست‌هایش را بشوید، در اول و آخر آن غذا به او برکت داده شود و تا زنده است در رفاه به سر برد و از بیماری جسمی در امان بماند. (محجة البیضاء، ج ۳، ص۶)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 کلیپ خلاصه تدریسِ موضوعِ جلوه های محبت و یاری 👤 استاد (قسمت اول) ❓ محبت به امام زمان چه زمانی شکل می‌گیرد؟ اولین گام ایجاد محبت چیست؟ ( برگرفته از )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 کلیپ خلاصه تدریسِ موضوعِ جلوه های محبت و یاری 👤 استاد (قسمت دوم و پایانی) ✅ راهکارهای عملی برای افزایش محبت به امام زمان ( برگرفته از )
💫 از برکات صلوات
آثار زیارت اباعبدالله الحسین علیه السلام (۴)
گفت: من از نماز خواندن لذت نمی برم!!! آیا ذکری هست که... آیت الله شاه آبادی بلافاصله گفت: شماموسیقی حرام گوش میکنی؟! طرف یکباره جاخورد! و حرف ایشان را تایید کرد. آیت الله شاه آبادی بلافاصله می گوید: ذکر لازم نیست!!! موسیقی حرام را ترک کنید. صدای حرام انسان را به گناهان علاقه‌مند، ودرنتیجه از نماز دور و بی علاقه کرده و راه حضور شیطان را فراهم می کند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❗️تاثیر گناه پدر و مادر بر فرزندان 🎙آیت الله علم الهدی
🔸آثار پیاده رفتن به زیارت امام حسین علیه‌السلام
🔥لقمه حرام🔥 ❗️اگر مواظب لقمه غذایت نباشی... فرداروزی ، انتظار نداشته باش که... 🔹مواظب حجاب فرزندت... 🔹غیرت فرزندت... 🔹و حیای همسرت باشی...!؟ نان حرام شروع کننده همه مصیبت هاست...🔥 🌼رسول اکرم(ص) می فرمایند: ترک کردن یک لقمه حرام نزد خدا محبوب تر است از خواندن دو هزار رکعت نماز مستحبی! (منتخب میزان الحکمه،ص۱۴۴)
4_5771756517573265232.m4a
481.9K
🔸راه نزدیک شدن به خدا 👤 حجت الاسلام حسینی قمی