eitaa logo
کانال مدافع حرم خانم زینب حاج قاسم سلیمانی
1.7هزار دنبال‌کننده
29.2هزار عکس
20.4هزار ویدیو
113 فایل
#شهادت_سردار_سپهبد_قاسم_سلیمانی 😢😢😢😢😢 آهنگ: (یاران چه غریبانه رفتند از این خانه) سر لشڪرِ ایرانی سردارِ سلیمانی هم عاشق قرآن و هم ڪشته قرآنی رفتی و وقارم رفت بر عشق عیارم رفت هم یار ولایت هم سردار دیارم رفت ای یار خداحافظ سردار خداحافظ😢😢😢😢
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠@yazeynb💠 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃‌اَُِلَُِلَُِهَُِمَُِ َُِعَُِجَُِلَُِ َُِلَُِوَُِلَُِیَُِکَُِ َُِاَُِلَُِفَُِرَُِجَُ🍃 مصاحبه قدیمی با سردار دلها حاج قاسم سلیمانی؛ در شب عملیات ما اونجا خودمون شاهد بودیم فریاد یازهرا بچه های ما ،بیش از صدای کلاشینکف و تیربار و آرپیجی بود و همین بر دل دشمن لرزه می انداخت...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠@yazeynb💠 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃‌اَُِلَُِلَُِهَُِمَُِ َُِعَُِجَُِلَُِ َُِلَُِوَُِلَُِیَُِکَُِ َُِاَُِلَُِفَُِرَُِجَُ🍃 گستاخی بی شرمانه و رئیس دقایقی پس از جنایت شیراز : این بازی سر دراز دارد. عبدالله مهتدی: این بازی سر دراز دارد، ما در وسط میدان هستیم و در حال هماهنگی با نیروهای میدانیمان هستیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠@yazeynb💠 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃‌اَُِلَُِلَُِهَُِمَُِ َُِعَُِجَُِلَُِ َُِلَُِوَُِلَُِیَُِکَُِ َُِاَُِلَُِفَُِرَُِجَُ🍃 قضاوت با شما این ویدیو را بفرستید برای آن دسته آدم‌ها  که هنوز نفهمیدند در چه زمینی در حال بازی خوردن هستند!
💠@yazeynb💠 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃‌اَُِلَُِلَُِهَُِمَُِ َُِعَُِجَُِلَُِ َُِلَُِوَُِلَُِیَُِکَُِ َُِاَُِلَُِفَُِرَُِجَُ🍃 شهادت پاسدار مدافع امنیت در اغتشاشات شب گذشته تهران در جریان اغتشاشات صورت گرفته در برخی مناطق تهران سرگرد پاسدار امنیت امیر کمندی به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 🔹بر اساس این گزارش سرگرد امیر کمندی شب گذشته در دفاع از امنیت و مقابله با تحرکات ضدامنیتی اغتشاشگران شهر تهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠@yazeynb💠 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃‌اَُِلَُِلَُِهَُِمَُِ َُِعَُِجَُِلَُِ َُِلَُِوَُِلَُِیَُِکَُِ َُِاَُِلَُِفَُِرَُِجَُ🍃 در دامنِ مادر پسری پرپر شد هم کشته در آغوشِ پسر، مادر شد آن سو ز شهیدی اثری ماند از خون این سو ز هراس، کودکی مضطر شد هم مضجع و هم ضریح از خونِ شهید هم گنبدِ احمد ابن موسی تر شد از آتش این بی‌وطنان، میهنِ ما پر شد ز غبار و فتنه و پر ز شرر شد گفتیم که این فتنه هم آخر شود اما از اولِ این غائله اوضاع بتر شد آن کودک مظلوم ندیدی که چطور هم کشته "کاکا" هم پدر و مادر شد؟ دیگر به مدارا نشود مسئله‌ای حل کز مرز گذشتند و دگر حوصله سر شد "حاشین"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
recording-20221027-070829.mp3
1.71M
💠@yazeynb💠 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃‌اَُِلَُِلَُِهَُِمَُِ َُِعَُِجَُِلَُِ َُِلَُِوَُِلَُِیَُِکَُِ َُِاَُِلَُِفَُِرَُِجَُ🍃 چرا مسئولین از برخورد قاطع با آشوبگران میترسند؟ حاج آقا حسینی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠@yazeynb💠 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃‌اَُِلَُِلَُِهَُِمَُِ َُِعَُِجَُِلَُِ َُِلَُِوَُِلَُِیَُِکَُِ َُِاَُِلَُِفَُِرَُِجَُ🍃 اعتراف ترامپ به تاسیس داعش توسط آمریکا!
درباره حادثۀ شیراز .mp3
3.36M
💠@yazeynb💠 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃‌اَُِلَُِلَُِهَُِمَُِ َُِعَُِجَُِلَُِ َُِلَُِوَُِلَُِیَُِکَُِ َُِاَُِلَُِفَُِرَُِجَُ🍃 استاد سیّد محمّدمهدی میرباقری (۵ آبان ۱۴‌۰۱) ◽️ حوادث اخیر به‌طور کلی ناشی از انفعال دشمن در مقابل پیشرفت‌های ملی و منطقه‌ای انقلاب اسلامی است. امروز دشمن به نقش انقلاب اسلامی در تحولات متن اروپا که تأثیر جدی در به هم ریختن نقشۀ جهان دارد، پی برده است. و لذا ما را از بایکوت خبری به رأس اخبار آورده‌اند. این اتفاق، ناشی از انفعال آنهاست؛ چون آنها به هیچ وجه حاضر نبودند بعد از مذاکرات بگویند که ایران یک کشور فعال در حوادث جهانی است. این اولین بار است که به صراحت اذعان می‌کنند که ایران در حوادث جهانی دخالت و نقش‌آفرینی می‌کند.
💠@yazeynb💠 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃‌اَُِلَُِلَُِهَُِمَُِ َُِعَُِجَُِلَُِ َُِلَُِوَُِلَُِیَُِکَُِ َُِاَُِلَُِفَُِرَُِجَُ🍃 🏴 پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پی حادثه‌ی تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) شیراز 🔻 بسم اللّه الرّحمن الرّحیم جنایت شقاوت‌آمیز در حرم مطهّر حضرت احمد بن موسی علیهماالسلام که به شهادت و مجروح شدن دهها مرد و زن و کودک بی‌گناه انجامید، دلها را اندوهگین و داغدار کرد. عامل یا عاملان این جنایت اندوهبار یقیناً مجازات خواهند شد ولی داغ عزیزان و نیز هتک حرمت حرم اهل بیت علیهم‌السلام جز با جستجو از سررشته‌ی این فاجعه‌آفرینی‌ها و اقدام قاطع و خردمندانه درباره‌ی آن، جبران نخواهد شد. همه در مقابله با دست دشمن آتش‌افروز و عوامل خائن یا جاهل و غافل او وظائفی برعهده داریم؛ از دستگاههای حافظ امنیت و قوه‌ی قضائیه تا فعالان عرصه‌ی فکر و تبلیغ و تا آحاد مردم عزیز باید ید واحده‌ئی باشند در مقابل جریانی که به جان مردم و امنیت آنان و مقدسات آنان بی‌اعتنائی و بی‌احترامی روا میدارد. ملت عزیز و دستگاههای مسئول یقیناً بر توطئه‌ی خباثت‌آمیز دشمنان فائق خواهند آمد، انشاءالله. 🔺 اینجانب به خانواده‌های عزادار این حادثه و به مردم شیراز و به همه‌ی ملت ایران تسلیت میگویم و شفای مجروحان را از خداوند متعال مسألت میکنم. سید علی خامنه‌ای ۵ آبان ۱۴۰۱
💠@yazeynb💠 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃‌اَُِلَُِلَُِهَُِمَُِ َُِعَُِجَُِلَُِ َُِلَُِوَُِلَُِیَُِکَُِ َُِاَُِلَُِفَُِرَُِجَُ🍃 تجمع اعتراضی مقابل سفارت انگلیس/ دانشجویان: آبشخور اغتشاشات اخیر در لندن است صبح امروز جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران با همراهی عد‌ه‌ای از مردم و کسبه تهران،‌ در اعتراض به اقدامات خصمانه دولت انگلیس علیه امنیت ملت ایران در مقابل سفارت این کشور در خیابان فردوسی تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند. در پایان این تجمع اعتراضی در بیانیه‌ای اعلام شد: امروز دیگر برکسی پوشیده نیست رسانه‌های فارسی‌زبان لندنی محفل کسانی شده که آرزوی تجزیه و حقارت ایران عزیز ما را در سر دارند و کاری جز یاس و ناامیدی بر ملت ایران به ارمغان نیاورده‌اند. قطعا آبشخور این اغتشاشات اخیر و راهبری این فتنه جدید در کشور شما قرار دارد و ملت شریف ایران اسلامی نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نخواهد ماند. 🔹«۱۷ هزارتا دروغ، فتنه آل‌سعود» «دروغ‌های لندنی، آتش‌زده به میهن»، «سعودی خون می‌ریزه، خون جوون می‌ریزه»، «ایران پُر از شهیده، فتنه جواب نمیده»، و شعارهای مرگ بر آمریکا،‌ مرگ بر منافق و مرگ بر انگلیس از شعارهای این تجمع اعتراضی بود.
💠@yazeynb💠 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃‌اَُِلَُِلَُِهَُِمَُِ َُِعَُِجَُِلَُِ َُِلَُِوَُِلَُِیَُِکَُِ َُِاَُِلَُِفَُِرَُِجَُ🍃 تصویری از وضعیت تروریست حرم شاهچراغ 🔻حامد بدخشان عامل تیراندازی به مردم در حرم شاهچراغ با تمام تلاش‌ها برای زنده نگهداشتنش به هلاکت رسید. به درک رفت خدا لعنت کنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠@yazeynb💠 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃‌اَُِلَُِلَُِهَُِمَُِ َُِعَُِجَُِلَُِ َُِلَُِوَُِلَُِیَُِکَُِ َُِاَُِلَُِفَُِرَُِجَُ🍃 اینم نا امنی تو کشور نتیجه اهانت به نتیجه بازیچه شدن نتیجه پروژه ایران.... اول بعدم ورود گروه های تروریستی... اینم ✍کاش یسری ها به خودشون میومدن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا