eitaa logo
کانال مدافع حرم خانم زینب حاج قاسم سلیمانی
1.7هزار دنبال‌کننده
29.2هزار عکس
20.4هزار ویدیو
113 فایل
#شهادت_سردار_سپهبد_قاسم_سلیمانی 😢😢😢😢😢 آهنگ: (یاران چه غریبانه رفتند از این خانه) سر لشڪرِ ایرانی سردارِ سلیمانی هم عاشق قرآن و هم ڪشته قرآنی رفتی و وقارم رفت بر عشق عیارم رفت هم یار ولایت هم سردار دیارم رفت ای یار خداحافظ سردار خداحافظ😢😢😢😢
مشاهده در ایتا
دانلود
💠@yazeynb💠 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃اَُِلَُِلَُِهَُِمَُِ َُِعَُِجَُِلَُِ َُِلَُِوَُِلَُِیَُِکَُِ َُِاَُِلَُِفَُِرَُِجَُ🍃 🔻قسمتی از تجهیزات ارسالی ارتش اسرائیل به جبهه ی شمال: شامل تخت و تشک ، دوش‌ها، خشک‌شویی‌ها و آرایشگاه‌های سیار بالاخره بدون جهاز که نمیشه عروس رو بفرستن خونه بخت 😁
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠@yazeynb💠 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃اَُِلَُِلَُِهَُِمَُِ َُِعَُِجَُِلَُِ َُِلَُِوَُِلَُِیَُِکَُِ َُِاَُِلَُِفَُِرَُِجَُ🍃 ارتش صهیونیستی فیلم ادعایی خود درباره شفا را حذف کرد ارتش صهیونیستی پس از یورش به بیمارستان شفا در سایه بمباران سهمگین، با انتشار ویدیوئی مدعی شد که مقداری اسلحه در این بیمارستان یافته است؛ اما همین ادعای اشغالگران با موج گسترده تمسخر و طنز در جهان مواجه شد و خیلی‌ها گفتند که برای همین چند قبضه سلاح ابتدایی این بیمارستان را در معرض این بمباران و حمله قرار دادید و باعث کشته شدن دهها کودک، بیمار و مجروح شدید؟ اما بالاخره ارتش صهیونیستی ویدئوی ادعای کذب یافتن اسلحه در شفا در شبکه "ایکس" را پس از به راه افتادن موج اعتراضی گسترده تمسخرآمیز و طرح سوالاتی درباره ادعاهای قبلی ارتش صهیونیستی مبنی بر وجود ستاد فرماندهی حماس در زیر بیمارستان و حضور اسرای اسرائیلی حذف کرد. گفتنی است که ارتش صهیونیستی با انتشار ویدئوی حذف شده مدعی کشف 12 قطع سلاح و دو جلد قران و تعدادی خرما شد و گفت که اینها متعلق به مبارزان حماس بوده است و همین دستمایه تسمخر جهانی قرار گرفت. یک مسئول امنیتی اسرائیلی نیز امروز در گفتگو با رادیو ارتش صهیونیستی اذعان کرد که هیچ نشانه‌ای دال بر وجود اسرا در بیمارستان شفا نیافته‌اند.
💠@yazeynb💠 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃اَُِلَُِلَُِهَُِمَُِ َُِعَُِجَُِلَُِ َُِلَُِوَُِلَُِیَُِکَُِ َُِاَُِلَُِفَُِرَُِجَُ🍃 🔻گاف تبلیغاتی ارتش اسرائیل ارتش اسرائیل طی دو روز گذشته با تبلیغات شدید مبنی بر اینکه ما به فکر کودکان بیمارستان شفا هستیم تصاویر کارتون های کمک های امدادی به نوزادان و مردم را منتشر کرده بود . یک روز بعد و به هنگام فیلم برداری از کشف مهمات و اسلحه در بیمارستان شفا به این نکته دقت نکرده بود که چرا تصاویر کارتون های اهدائی خودش را نشان مخاطب ها می دهد ؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠@yazeynb💠 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃اَُِلَُِلَُِهَُِمَُِ َُِعَُِجَُِلَُِ َُِلَُِوَُِلَُِیَُِکَُِ َُِاَُِلَُِفَُِرَُِجَُ🍃 این دو خبر رو همین امروز خوندم‼️ سی‌ان‌ان میگه دانشمندا فهمیدن تنهایی باعث مرگ زودرس میشه. امام علی علیهالسلام ۱۴۰۰ سال پیش: صله رحم سبب افزايش مال و طول عمر است. نهج البلاغه ، خ 109، ص 338 🌐یورونیوز هم میگه دانشمندا تازه فهمیدن رژیم فستینگ باعث سلامتی، بازدهی بیشتر و حال بهتر انسان میشه. حالا فستینگ چیه؟ تقریباً همون روزه‌ اسلامی خودمون! 💯به ما ربطی نداره! شما میتونید دنبال دانشمندا هر روز به یه طرف شنا کنید ولی ما خیلی وقته فهمیدیم هر چی که خدا و اسلام گفته جز صلاح بشر نیست. فعلا برید دوراتون رو بزنید. 😉میرید ولی برمیگردید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠@yazeynb💠 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃اَُِلَُِلَُِهَُِمَُِ َُِعَُِجَُِلَُِ َُِلَُِوَُِلَُِیَُِکَُِ َُِاَُِلَُِفَُِرَُِجَُ🍃 🔻مرحوم دولابی می فرمودند : همین که گردی بر دلتان پیدا می شود یک سبحان الله بگویید ، آن گرد کنار می رود. هرجا هم فیضی و نعمتی به شما رسید الحمدلله بگویید ، چون شکرش را به جا آورده ای ، گرد نمی گیرد. هر وقت خطایی انجام دادید استغفرالله چاره است. 👌 با این ۳ با صحبت کنید. صحبت کردن با خدا ، ذات غم و حُزن را می برد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠@yazeynb💠 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃اَُِلَُِلَُِهَُِمَُِ َُِعَُِجَُِلَُِ َُِلَُِوَُِلَُِیَُِکَُِ َُِاَُِلَُِفَُِرَُِجَُ🍃 قطعه قطعه کردن حروف اسماء متبرکه ⁉️ قطعه قطعه کردن اسماء مبارکه و آیات قرآنی به مقدار زیاد به طوری که حتی دو حرف آنها به هم متصل نمانده، و غیر قابل خواندن شوند، چه حکمی دارد؟ آیا در محو کردن اسماء مبارکه و آیات قرآنی و ساقط شدن حکم آنها، تغییر صورت خطی آنها با حذف و اضافه کردن حروف، کافی است؟ ✅ تقطیع به نحو مذکور اگر بی‌احترامی محسوب شود جایز نیست و در غیر این صورت نیز اگر موجب محو نوشته لفظ جلاله و آیات قرآنی نشود، کافی نیست، همچنان که تغییر صورت خطی کلمات با اضافه یا کم کردن بعضی حروف نیز باعث زوال حکم شرعی حروفی که به قصد نوشتن لفظ جلاله به کار رفته‌اند، نمی‌شود. بلی، زوال حکم بر اثر تغییر حروف به نحوی که ملحق به محو حروف گردد، بعید نیست، هرچند احتیاط، اجتناب از مسّ آن بدون وضو است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠@yazeynb💠 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃اَُِلَُِلَُِهَُِمَُِ َُِعَُِجَُِلَُِ َُِلَُِوَُِلَُِیَُِکَُِ َُِاَُِلَُِفَُِرَُِجَُ🍃 تصاویر جالب و خاص از شهر زیر زمینی غزه
💠@yazeynb💠 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃اَُِلَُِلَُِهَُِمَُِ َُِعَُِجَُِلَُِ َُِلَُِوَُِلَُِیَُِکَُِ َُِاَُِلَُِفَُِرَُِجَُ🍃 🔺بیمارستان شفای غزه رو بمباران و تخلیه کردن به بهانه این‌که مقر فرماندهی‌ه، حماس تونل داره و پر از اسرای اسقاطیلی‌ه! حالا این‌ چند اسلحه و جلیقه، تمام چیزی بود که از بیمارستان کشف کردند! ➕ حالا بی‌آبرویی و جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا، صدای خبرنگار اسقاطیلی رو هم در آورده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠@yazeynb💠 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃اَُِلَُِلَُِهَُِمَُِ َُِعَُِجَُِلَُِ َُِلَُِوَُِلَُِیَُِکَُِ َُِاَُِلَُِفَُِرَُِجَُ🍃 امام عسکری علیه السلام فرمودند : کسی که این دو صفت رو داشته باشه، دلش پر میکشه به طرف (عجل الله تعالی فرجه)... 🎙حجت الاسلام فرحزاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠@yazeynb💠 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃اَُِلَُِلَُِهَُِمَُِ َُِعَُِجَُِلَُِ َُِلَُِوَُِلَُِیَُِکَُِ َُِاَُِلَُِفَُِرَُِجَُ🍃 الگویی برای مدعیان 🔹کاش شهرداری تهران و سایر نهادهای مدعی انقلابی گری به اندازه مالک مومن این خودرو از غیرت دینی ، خلاقیت و ذوق هنری در جهت ترویج حجاب و عفاف بهره مند بودند! ▪️واقعا شهرداری تهران ( و بقیه شهرداری‌ها) چند درصد از امکانات وسیع تبلیغی خود را صرف ترویج حجاب و عفاف و نهی از بی حجابی کرده اند؟ ❇️ انقلابی بودن به عمل است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻گاف تبلیغاتی ارتش اسرائیل ارتش اسرائیل طی دو روز گذشته با تبلیغات شدید مبنی بر اینکه ما به فکر کودکان بیمارستان شفا هستیم تصاویر کارتون های کمک های امدادی به نوزادان و مردم را منتشر کرده بود . یک روز بعد و به هنگام فیلم برداری از کشف مهمات و اسلحه در بیمارستان شفا به این نکته دقت نکرده بود که چرا تصاویر کارتون های اهدائی خودش را نشان مخاطب ها می دهد ؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠@yazeynb💠 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃اَُِلَُِلَُِهَُِمَُِ َُِعَُِجَُِلَُِ َُِلَُِوَُِلَُِیَُِکَُِ َُِاَُِلَُِفَُِرَُِجَُ🍃 سی نفر از زن‌ها موقع ظهور عج رجعت می‌کنند! 👈 یکی از این زن‌های رجعت کننده، آرایشگری بنام صیانه ماشطه (آرایشگر دختر فرعون)
💠@yazeynb💠 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃اَُِلَُِلَُِهَُِمَُِ َُِعَُِجَُِلَُِ َُِلَُِوَُِلَُِیَُِکَُِ َُِاَُِلَُِفَُِرَُِجَُ🍃 علیه السلام در‌روز پنجشنبه و 🔹خواندن این زیارت و عرض ارادت به پدر بزرگوار علیه السلام فقط یک دقیقه زمان می‌برد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠@yazeynb💠 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃اَُِلَُِلَُِهَُِمَُِ َُِعَُِجَُِلَُِ َُِلَُِوَُِلَُِیَُِکَُِ َُِاَُِلَُِفَُِرَُِجَُ🍃 امروز صلواتی برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان عج خودتون ،خانواده تون وهمه اعضاء کانال بفرستید اللّهُمَّ‌صَلِّ‌عَلي مُحَمَّدوَآلِ‌مُحَمَّد وَعَجِّل‌فَرَجَهُــم