فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
باسلام؛
چهارمین هم اندیشی برخط اساتید دانشگاه، دبیران مدارس و مربیان شعب دارالقران الکریم
با سخنرانی مترجم ارجمند قران؛ حجت الاسلام علی ملکی (از مشهد)
موضوع:گفتگو درباره نوجوان و مفاهیم قران
زمان : چهارشنبه 99/6/19 ساعت 5 بعد ازظهر
آدرس:کاربر مهمان
https://bit.ly/2XUTpM3
راهنمایی در ایتا و واتس اپ؛
09140349934
🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾
https://eitaa.com/joinchat/989528121Cee26ac6dab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
باسلام؛
چهارمین هم اندیشی برخط دارالقران الکریم
با سخنرانی مترجم ارجمند قران؛ حجت الاسلام علی ملکی (از مشهد)
موضوع:نوجوان و مفاهیم قران
زمان : چهارشنبه 99/6/19 ساعت 5 بعد ازظهر
آدرس:کاربر مهمان
https://bit.ly/2XUTpM3
راهنمایی در ایتا و واتس اپ؛
09140349934
🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾
https://eitaa.com/joinchat/989528121Cee26ac6dab
┈┅ ❁❁ ┅┈
💥 پاسخ علمی به یک اهانت زشت
👈 در پی جسارت به قرآن کریم در سوئد
✔️ کلیک کنید: از عناد جاهلانه تا خضوع عالمانه
🗣 سیری تاریخی در رویکرد غرب به اسلام و قرآن کریم
✍ به قلم مورخ بزرگ، استاد علی ابوالحسنی منذر
▪️اشاره
▫️تعاملات اسلام با مسیحیت، شرق با غرب و اروپا با آسیا، همواره از سوءتعبیرها و بدبینیها رنج برده است؛ اما اگر در این میان حقیقتی وجود داشته باشد، بالاخره ماه پشت ابر نمیماند و تاریکی و کدورت را از دل پیرایهها و کجفهمیها خواهد زدود. وجدان تاریخی جهان، بالاخره حقیقت را از کتمان و حرمان برون خواهد برد و تجربههای روشنی را فرا روی ابناء خود خواهد گذاشت. راه درازی که مسیحیت در مسیر تعامل خود با اسلام پیموده، به ویژه از آغاز جنگهای صلیبی تا آن زمان که اسبهای زرهپوش صلیبی از نفس افتادند و آخرین بازماندگان جنگهای مقدس(!) به خانههای خود رسیدند، تا امروز که بسیاری از اندیشمندان بزرگ غرب مدافعان جدی اسلام و آیین محمد(ص) هستند، بسیار خواندنی و شنیدنی است. این رویکرد جدی غرب به حقیقت قرآن محمدی (ص) و سیر تاریخی پرفراز و نشیب آن، با همه اندوههایی که بر دل مینشاند، برای شما خواننده گرامی دور از شوق و خالی از لطف نخواهد بود.
▫️تحول تدریجی دیدگاه غربیان نسبت به اسلام، هرچند روالی صد در صد یکنواخت نداشته و احیانا خالی از برخی نشیب و فرازها و پیشرفت و پسرفتها نبوده است؛ اما در کل، به چهار دوران تاریخی قابل تقسیم است:
1⃣ دوران تهمت و تجاهل، یا دشمنی شدید توام با اتهامهای ناشیانه و بیاطلاعی
2⃣ دوران توجه و تردید
3⃣ دوران تحقیق و تکریم
4⃣ دوران تفهیم و تقریب
▫️دست کم میتوان از نقاط عطف این تحول تدریجی با عنوان چهار مکتب یاد کرد که تقریبا به دنبال هم رواج یافتهاند.
بر آنچه از استاد نقل کردیم باید بیافزاییم که: با این همه، هنوز شاهد پارهای از اسلامهراسیها و قرآنستیزیهای کور در جهان غربیم که تداعیگر همان عناد جاهلانه از نوع اول است؛ رفتارهای تندی که روز به روز بر حامیان اسلام در اروپا میافزاید.
📚 منبع: پرتال جامع علوم انسانی به نقل از: ماهنامه زمانه/ فروردین و اردیبهشت سال 1382/ شماره 7 و 8
🆔 کانال رسمی استاد منذر (ره)
🌐 telegram.me/monzer_ir
🌐 eitaa.com/monzer_ir
┈┅ ❁❁ ┅┈
💥 پیامبر رحمت (ص) در کلام مشاهیر جهان 1⃣
✍ گاندی در تقریظ بر کتاب "سخنان محمد [ص]" چه نوشت؟
🔺 مهاتما گاندی (رهبر بزرگ نهضت آزادیبخش هندوستان) در تجلیل از فرامین حضرت رسول اکرم (ص) مینویسد:
👈 مجموعه سخنان حضرت محمد [ص] را که علامه عبدالله سهروردی گردآوری کرده با شور بسیار مطالعه کرده و مطالب فراوان از آن آموختم. این سخنان تنها گنجینه مسلمین نیستند؛ بلکه از آن تمامی بشریت میباشند...
▪️گاندی، صلح و آرامش ابدی و نیز تفاهم و احترام مشترک را در گروی احترام به ادیان و انبیا از جمله حضرت ختمی مرتبت محمد (ص) میدانست.
📚 به نقل از: دیباچه کتاب مهاتما گاندی؛ اثر استاد علی ابوالحسنی منذر (ره)
🆔 اندیشکده استاد منذر (ره)
🌐 telegram.me/monzer_ir
🌐 eitaa.com/monzer_ir
حجت الاسلام علی ملکی.mp3
24.67M
🌺دارالقران الکریم اصفهان🌺
✨چهارمین هم اندیشی برخط✨
🌈 موضوع:نوجوان و مفاهیم قران
سخنران:حجت الاسلام ملکی مترجم قران خواندنی
99/6/19
🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾
https://eitaa.com/joinchat/989528121Cee26ac6dab
🕋 خبرگزاری ابنا
⁉️ چرا اهانت به قرآن، توهين به همه انبياست؟ / مروری مختصر بر ذکر انبیاء و ادیان دیگر در قرآن کریم
🇮🇷 متن فارسی 👇🏻
http://fa.abna.cc/7c6j
🏴 متن انگلیسی 👇🏻
http://abna.cc/9yC8
🇱🇧 متن عربی 👇🏻
http://abna.cc/9yzK
با سلام. عطف به وبینار دارالقران با موضوع ؛ نوجوان و مفاهیم قرانی و با توجه به استقبال عزیزان از کتاب "ترجمه خواندنی قران" (ترجمه قران برای نوجوانان)، امکان سفارش این کتاب با 45 درصد تخفیف به قیمت 100000 تومان فراهم شده است . در صورت تمایل به خرید تا اخر وقت اداری سه شنبه 25 شهریور با این شماره تماس بگیرید. 32330954
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#انتظار
#کلیپ_تصویری
♦️ #مناجات با #امام_زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
دانی که چیست دولت، روی امام دیدن،
در کوی او گدایی، بر خسرویی گزیدن،
گاهی به حضرت او، راز نهفته گفتن،
گاه از لب شریفش، اسرار دین شنیدن،
گاهی جهاد کردن، با دشمنان ملت،
سرهای ناکسان را، در مقدمش بریدن،
مهرش به دل نهفتن، رازش به کس نگفتن،
تا بعد از او بنقشیم، دردست خود گزیدن،
رو چاره ای بیندیش، ای فیض در فراغش،
جانها رسد به لب ها، تا ما به او رسیدن.
#فیض_کاشانی
#شوق_مهدی
#غزلیات
دفتر حفظ و نشر آثار حجتالاسلام والمسلمین حاجشیخمهدیمظاهری رحمتاللهعلیه
اینستاگرام:
http://www.instagram.com/mahdimazaheri_ir
لینک:
http://eitaa.com/joinchat/1102250033C6eb8c27d3a
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
باسلام؛
پنجمین هم اندیشی برخط اساتید دانشگاه، دبیران مدارس و مربیان شعب دارالقران الکریم
با سخنرانی حجت الاسلام محمدی کارشناس صدا و سیما
موضوع: پاسخ به شبهات قرانی
زمان : پنجشنبه99/6/27 ساعت 5 بعد ازظهر آدرس:کاربر مهمان
https://bit.ly/2XUTpM3
راهنمایی در ایتا و واتس اپ؛
09140349934
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تشکر فراوان از دانش آموز محترم خانم زهرا جانثاری و مدیر گرامی دبیرستان بابت تهیه و ارسال کلیپ بالا👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣📣📣📣یاداوری📣📣📣📣
با سلام
◀️پنجمین وبینار دارالقران
✅ سخنران: حجت الاسلام محمدی
✏️موضوع: پاسخ به شبهات قرانی
🕰زمان : پنجشنبه99/6/27 ساعت 5 بعد ازظهر
📎لینک ورود به کلاس ؛ کاربر میهمان
https://bit.ly/2XUTpM3
راهنمایی در ایتا و واتس اپ؛
09140349934
پنجمین وبینار درالقران. حجت الاسلام محمدی. پاسخ به شبهات قران.mp3
27.31M
✅ سخنران: حجت الاسلام محمدی
✏️موضوع: پاسخ به شبهات قرانی
🕰زمان : 99/6/27
🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾
https://eitaa.com/joinchat/989528121Cee26ac6dab
خدای خوب ابراهیم.mp3
3.5M
4⃣1⃣ برشی کوتاه از کتاب صوتی🎧 "خدای خوب ابراهیم"
🔹"۱۷۸ خاطره درباره ویژگی های قرانی شهید ابراهیم هادی "
تولید رادیو ایران صدا
✅ ادامه دارد…
🎧 #کتاب_صوتی
#شهید_ابراهیم_هادی
╔═─┅─═ .🕋. ═─┅─═╗
عضو کانال انوارالقرآن شوید
👇👇👇👇👇👇
@AnvarAlghorani
╚═─┅─═ .🕋. ═─┅─═╝