eitaa logo
شکارگاهِ Zed
100 دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
1.6هزار ویدیو
3 فایل
سلام من زهرا یا Zed هستم و اینجا شکارگاهِ من در ایتا هست خوش آمدید🇮🇷 Let's hunt monsters🎃 https://abzarek.ir/service-p/msg/4018700
مشاهده در ایتا
دانلود
I'm starving
میگم چرا پیام‌هام اینقدر خوب و سریع و راحت ارسال میشه نگو به جای وای فایِ خانه‌مون که تموم شده به اینترنتِ مامانم وصل شدم
هدایت شده از ⋆Rosalina's hunting hut⋆
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨 🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨 🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨 🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨 🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨 🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨 🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
شکارگاهِ Zed
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨 🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨 🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس
×https://eitaa.com/ZedSlaughterhouse/9295 زمانی که حال خوبی ندارم و نمی‌تونم با کسی صحبت کنم رو میارم به چنلام یا دیلیت می‌کنم یا از چنلای بقیه لف میدم یا می‌فروشم سابقه ام خرابه متاسفانه و یه چنل دیگه رو هم با اینکه بالای یه کا بود ممبراشونو ریمو کردم دیلیت کردم و بعد حالم یکم بهتر می‌شد واسه قبلی ها احساس پشیمونی دارم ولی برای کبابی متاسفانه نه🤣 احساس می‌کنم یه بار بزرگی از غم و ناراحتی که اونجا چشمم بهش می‌خورد از بین رفت +عجب💔منم وقتی ناراحت باشم گاهی به فکرِ این می‌افتم که شکارگاه رو نابود کنم مثلِ خانه‌ام ولی بعد یادِ بچه‌ها می‌افتم میگم نه زنده‌ام نمی‌ذارن ولش کن😂🤣😭ولی از کانال‌های بچه‌ها هر چقدر هم حالم بد باشه نمی‌تونم لفت بدم اصلا و ابدا دلم نمیاد😭😭دوستشون دارم خیلی خیلی خیلی زیادددددددددددد😭😭😭
هدایت شده از ژانوس ؛
زهرا اعصاب ندارم میگیرم کتک می‌زنم عه. با این که خودم زیاد ایتا نمیام وقتی نبودی نبودنت کاملا حس می‌شد
هدایت شده از ژانوس ؛
من دوستت دارم فهمیدی یا نه😡