شکارگاهِ Zed
اگه هستین و حوصله دارین حرفی چیزی، میدونم آدم جالبی نیستم ولی اگه دوس داشتید = ناشناس
بچهها الکی میگه اتفاقا خیلی آدمِ جالبیه💞
این پیام رو فور کنید و لینکِ کانال یا آیدیِ خودتون یا اسمِ مستعاری و ... برام میفرستید تو ناشناس یا پیویم تا بهتون یه عکسِ انیمهای رندوم بدم :
ناشناس :
https://abzarek.ir/service-p/msg/4018700
پیوی :
@Supernatural
شکارگاهِ Zed
این پیام رو فور کنید و لینکِ کانال یا آیدیِ خودتون یا اسمِ مستعاری و ... برام میفرستید تو ناشناس یا
اگر براتون سواله چجور عکسی الان یه نمونه میفرستم
هدایت شده از عطارد؛
https://eitaa.com/ZedSlaughterhouse/12202
مثلا عدد های فرد به فرد ها و زوج ها به زوج ها؟