eitaa logo
شکارگاهِ Zed
91 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
1.5هزار ویدیو
3 فایل
سلام من زهرا یا Zed هستم و اینجا شکارگاهِ من در ایتا هست خوش آمدید🇮🇷 Let's hunt monsters🎃 https://abzarek.ir/service-p/msg/4018700
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/Mmmann/883 مخلصیم✨️
https://eitaa.com/Mmmann/884 منم همینطور😭😭😭
هدایت شده از شب‌های‌حوّا.
نه نه اصلاً این‌طور نیست. چرا مسلمانی که می‌دونه کلاً داستان صلیب چیزی جز تحریف و تغییر داستان حقیقی نیست، از صلیب استفاده کنه؟ =) صلیبی که نشان‌گر فلسفه‌ی اشتباه مسیحیته. یعنی نعوذبالله، مرگ خداوند و قربانی شدن پسر/خود خداوند! ما که می‌دونیم همچین چیزی اصلاً اتفاق نیفتاده، چرا از نمادش استفاده می‌کنیم؟ نمادهای دیگری هم هست که یادآور حضرت مسیح مقدسه، از اون‌ها می‌شه استفاده کرد
https://eitaa.com/Mmmann/885 وای من هنوز به خاتمه‌اش نرسیدم خدا به دادم برسه😭😭
https://eitaa.com/Mmmann/886 وای منم دقیقا یه حسِ بدی نسبت به امروز در واقع نسبت به فردا دارم
https://eitaa.com/Mmmann/887 ممنونم😭😭
هدایت شده از شب‌های‌حوّا.
من زمانی که داشتم تعليمات رو دنبال می‌کردم و می‌خواستم غسل داده بشم، از زیورآلات با طرح صلیب استفاده می‌کردم. پس از اون، یعنی زمانی که مسلمان شدم، با این‌که علاقه‌ام به مسیح مقدس بیشتر هم شد به‌خاطر دینم که احترام بیشتری به این پیامبر می‌ذاره، خواستم بازهم از صلیب‌ها استفاده کنم. صرفاً برای یادآوری ایشون. اما عزیزان مسیحی‌مذهب و برخی از فامیلمون که مسیحی هستن، گفتن بهتره استفاده نکنی. چون معتقدن این نماد باید توسط کسانی که به واقعه‌ی صلیب اعتقاد دارن، استفاده بشه. براشون مقدسه و اگر کسی که اعتقادی نداره ازش استفاده کنه، انگار به معنای اون در نگاه مسیحیان کم‌اهمیتی شده و اون‌رو کم ارزش شمردن.
هدایت شده از شب‌های‌حوّا.
https://eitaa.com/ZedSlaughterhouse/8363 امشب می‌خوام برای بار n ام دوباره ببینمش، واقعاً زیبا بود =)