شکارگاهِ Zed
"آن سوی دیوار باغ" ببینید و پس از مرگم منرو به یاد بیارید.
وای گلشید من دیدمش😭خیلی خوبه واقعا😭
هدایت شده از شبهایحوّا.
نه نه اصلاً اینطور نیست. چرا مسلمانی که میدونه کلاً داستان صلیب چیزی جز تحریف و تغییر داستان حقیقی نیست، از صلیب استفاده کنه؟ =) صلیبی که نشانگر فلسفهی اشتباه مسیحیته. یعنی نعوذبالله، مرگ خداوند و قربانی شدن پسر/خود خداوند! ما که میدونیم همچین چیزی اصلاً اتفاق نیفتاده، چرا از نمادش استفاده میکنیم؟ نمادهای دیگری هم هست که یادآور حضرت مسیح مقدسه، از اونها میشه استفاده کرد
https://eitaa.com/Mmmann/885
وای من هنوز به خاتمهاش نرسیدم خدا به دادم برسه😭😭
https://eitaa.com/Mmmann/886
وای منم دقیقا یه حسِ بدی نسبت به امروز در واقع نسبت به فردا دارم
هدایت شده از شبهایحوّا.
من زمانی که داشتم تعليمات رو دنبال میکردم و میخواستم غسل داده بشم، از زیورآلات با طرح صلیب استفاده میکردم. پس از اون، یعنی زمانی که مسلمان شدم، با اینکه علاقهام به مسیح مقدس بیشتر هم شد بهخاطر دینم که احترام بیشتری به این پیامبر میذاره، خواستم بازهم از صلیبها استفاده کنم. صرفاً برای یادآوری ایشون. اما عزیزان مسیحیمذهب و برخی از فامیلمون که مسیحی هستن، گفتن بهتره استفاده نکنی. چون معتقدن این نماد باید توسط کسانی که به واقعهی صلیب اعتقاد دارن، استفاده بشه. براشون مقدسه و اگر کسی که اعتقادی نداره ازش استفاده کنه، انگار به معنای اون در نگاه مسیحیان کماهمیتی شده و اونرو کم ارزش شمردن.
هدایت شده از شبهایحوّا.
https://eitaa.com/ZedSlaughterhouse/8363
امشب میخوام برای بار n ام دوباره ببینمش، واقعاً زیبا بود =)