#حسنابنِعلی اولین فرزند ِپسر حضرتِعلی و حضرتِزهرا بود که بعد پدر بزرگتر به حساب میآمد.. آنحضرت تنها عضوی از خانواده بود که جزءبهجزء جسارت ِرا از کوچه به کوچه ُ درکِ کبودی ِتن ُفراق ِمادر و..
مهمتر از همه گلایه های عاشقانه پدر را بعد شهادت مادر ..، گذراند ..
ضحـیٰ²¹³
#حسنابنِعلی اولین فرزند ِپسر حضرتِعلی و حضرتِزهرا بود که بعد پدر بزرگتر به حساب میآمد.. آنحضر
#حسنابنِعلی همانقدر غریب ُتنها به دست همسرش شهید شدُ ..
آن خرده حساب برادر بزرگتر بودن را با بخشیدن حرم به عزیزانش بخشید ُ
در پایان در جوار مادر دفن شد .
خدایا اگر در او برای من خیری هست ،
او را نصیب من کن ؛
و اگر در او خیری برای من نیست ،
در او برای من خیری قرار بده
و او را نصیب من کن((:
اربعین
حکایت بُراده هاست ؛
حکایت عاشق هایی که به تورِ دوستِ حضرت دوست افتاده اند ...
حکایت ، صفر هایی که
کنار هم جمع شده اند تا تو بغل اَلف قامت دوست ارزش پیدا کنند .
صفر هایی که اومدن همه دایره خالی شون رو پر کنند ،
از نور آقای اباعبدالله. . .
از نور خدا :). . .
از من به تمام واحد ها ؛
شرایط ِرفتن به کربلا برای جاماندگان،
اضطراری و فیالفور و هرچه سریعتر
مهیا شود .