شاید هم امام حسین«ع»
یک فراقی برای عاشقانش ایجاد کرده تا عاشق تر بشوند .
چون عاشق وقتی در غمِ فراق می سوزد ، بهتر تربیت میشود و بعد دوباره او را تحویل می گیرند
|استاد پناهیان|
آقایامامحُسین .. درسته که حتی اگر یك سلام از روی پشتِ بآم به شما بدیم زیارت محسوب میشه ؛ ولی خب به هرحال بزارید حرف دلمو بهتون بزنم ؛ یک سلام از روی بآم اصلا دلم را خوش نکرد جای عاشق بین آغوش است روی بام نیست : )