eitaa logo
ضحـیٰ²¹³
472 دنبال‌کننده
357 عکس
71 ویدیو
0 فایل
#ابناء‌الحیدر [الٰهی؛ إِسْتَعْمِلْنیٰ لِماٰ خَلَقْتَنی لَهُ] نشر مطالب؟ باذکر استغفار . موقوفه‌ی؛مادرم‌،حضرت‌ِزهراء . فی‌آغوشِ‌الله .
مشاهده در ایتا
دانلود
کنجی از رواق حضرت‌ِمعصومه‌ی حرم‌رضوی . . فیض بردیم از روضه حضرت‌ِزینب . .
آنچه مطلوب است ولایت ِ علی‌ست ؛ نه صرف ِ محبت ِ او .
_
ضحـیٰ²¹³
_
از نظر وِی هر کلمه‌ای صاحبی داره مالک کلمـه‌ي [ پنٰـاه ] امٰام رضاسـت *
مارا چه نیاز است به تحسین ِخلایق هرکس که شود عبدِ حسین ، کار درست است .. !
ضحـیٰ²¹³
تبریکیم عرض کنیم خدمت مادر حضرت‌مهدی‌عج ، و َشخص بزرگوار اون حضرت که امامت ِاین دنیای پرهیاهوی ما به دستای ایشونه ، و َ البته محبین ِحضرت‌ولیعصر خلاصه که؛ تبریک، تبریک، تبریک🪴.
؛ خیال می‌کردیم دورید ؛ دور از نگاهمان ، دور از قلبمان ، و چقدر بی‌پناه بود قلب ِ خالی از دنیای بدون شما و روزها نمی‌گذشتند و شب‌ها صبح نمی‌شدند .. تا وقتی که هرکدام‌مان یک‌جوری پیداتان کردیم . در اصل ، شما خودتان را به هرکدام‌مان یک‌طوری نشان دادید . ما که بلد نبودیم . از راه شعری ، جمله‌ای ، روایتی ، تصویری ، کتابی یا سرودی به ما تابیدید ؛ قلب‌مان از شما پر شد و جهان ''با شما'' تازه جهان شد و روزها قشنگ شدند و شب‌ها مهتابی .. اما باز هم خودتان بودید که حواستان به ما بود ، چشم‌تان به ما بود((: چیزی نمانده بود دور ِ دور شویم . به بهانه‌ی این مناسبت ِ توی تقویم که نام شما نورانی‌اش کرده ، می‌شودبایستیم به ''مبارک‌باد'' گفتن ؟ می‌شود دست برداریم به خواهش ؟ می‌شود ما را بشنوید به اجابت ؟ می‌شود ما را برای خود خودتان بخواهید ؟ می‌شود دل ما را محکم نگه دارید تا با هیچ تکانی نلرزد ؟ می‌شود نگذارید عمرمان صرف جز شما شود ؟ صاحـب ِ زمان ما ! امـید موعـود ِ ما ! فـرمانده‌ی دل ما ! می‌شود این سـلام‌های ما را بـپذیرید ؟
ان شاءالله تا دقایقی دیگه . !
خب خب [بسم‌الله] با همین 8نفر که سین کردن الان این پیامو شروع میکنیم ، اولین مبحث ُ وَ متشکرم از ممبرین ِفعالُ پیگیر .
ما؛ امامِ فرقه‌ای ها خب همینطور که مشاهده میکنیم بسیار زیاد بین اهالی ِآشناها و . . هستن کسایی که می‌خوان [امام‌مهدی‌علیه‌السلام] رو سیاسی جلوه ندن !