ضحـیٰ²¹³
_
آقای امامزمان ؛
این روزها آنچنان دوریات دشوار و نبودت موجب ِتاریکی ِجهان شدهاست ،
که شنبهها به انتظار جمعه مینشینم تا شاید بیایی ..
ولی موضوع این است که مشکل شنبه و جمعه نیست ؛
ما باید خود را اصلاح کنیم !
و به راستی که..
این جمعه و جمعه های دیگر حرف است ،
آدم بشوم ، سه شنبه هم می آیی ..
الحمدلله که سران کشور، در موضع اقتدار و مقاومت، یکدست و خبردار ایستادهان.. همیشه هم نباید غُر زد! خداروشکر که توی این بلبشو لازم نیست از خودیها هم بنالیم..
#آننیمهیلیوان
یه نسخهی پرشور از خودم داشتم در رابطه با تقربِالله نمیدونم چطور ،
ولی گمان کنم از دستش دادم . .
خودت را از رحم دنیا بیرون بکش یا ابن آدم!
تو اسباب و اثاثیهات بیش از زندگی در این چهاردیواری حقیرانهست.
به تو یک چیزهایی دادهاند که اگر بخواهی اینجا جایش بدهی، خیلی سادهلوحانه جلوه میکند. چه کسی گردنبند مروارید را در گردن چارپایی علیل و لایعقل میاندازد؟
گمان میکنی آنچه ما میکنیم، با این تمثیل مروارید و چارپا، تفاوت زمین تا آسمان دارد؟ همین هم از چشمپوشیهای ما از حقایقست.
آنکه قیمت جنس را نداند، به نااهل، و بیمقدار میفروشد؛ خودفروشی نکن یا ابن حلال¹.