اللهمن
حیاتم را حیات آمیخته به عشق محمدُ خاندانمحمد و مرگم را در حال شیفتگی به محمدآلمحمد قرار بده:)))
ضحـیٰ²¹³
[مأمن ِعزیز]
دور ِمضجعشریف ِشما بگردم اومدیو جای خالی مـادر و پر کردي . .
وَ امیدواریم که از علتِ تمامی زخم ها و سختی
هایِ حضرتِ مادر نگذریم. و علاوه بر سوگواری
بر جسم و تنِ گرانقدرِ ایشون، پیروِ سخنان،
راهنمایی ها و سیره زندگیِ حضرت زهرا |س|
باشیم. چه بسا که ایشون برایِ امرِ هدایت و یه
سِری انتقالِ مطالب برایِ شیعه این سختی ها رو
متحمل شدن.
هم ایشون و هم فرزندانِ عالی
مقام حضرت.. در وحله یِ بعد، امیدی هست که
علاوه بر در نظر گرفتن سختی ها و مصیبت هایِ مادر دو عالم،
عمل کنیم و عمل کنیم و عمل.. !
#قلمِدل
میگفت فاطمـیه رو شلوغش کنید..
فاطمیه، سنـد هویت ما بچه شیعههاست!
افسانـه نیست؛ عینِ تاریخه!
اگه فاطمیه نبود،
مـولا رو دست بسته نمیبردن بیعت کنه؛
عاشـورا هم اتفاق نمیافتاد!
یه پرچم بزنید دم خونهتون
یه سیاهی توی محل کارتون
یه دست لباس مشکی یا اصلا هرچیز دیگه
هویـتتون رو جار بزنید
ما بچههای حضرت زهراییم ..
میگن شب های جمعه ،
حضرت زهرا میرن زیارت پسرشون ..
ولی اینجاست که شاعر میگه :
امشب گمان نکنم رَوَد سمتِ کربلا!
حالش بد است مادرمان،
رو به قبله است💔 ..