eitaa logo
ضحـیٰ²¹³
472 دنبال‌کننده
357 عکس
71 ویدیو
0 فایل
#ابناء‌الحیدر [الٰهی؛ إِسْتَعْمِلْنیٰ لِماٰ خَلَقْتَنی لَهُ] نشر مطالب؟ باذکر استغفار . موقوفه‌ی؛مادرم‌،حضرت‌ِزهراء . فی‌آغوشِ‌الله .
مشاهده در ایتا
دانلود
اگر هستید شریک باشید با ، یه دور تسبیحات حضرت زهرا .. [ س ]
وَ امیدواریم که از علتِ تمامی زخم ها و سختی هایِ حضرتِ مادر نگذریم. و علاوه بر سوگواری بر جسم و تنِ گرانقدرِ ایشون، پیروِ سخنان، راهنمایی ها و سیره زندگیِ حضرت زهرا |س| باشیم. چه بسا که ایشون برایِ امرِ هدایت و یه سِری انتقالِ مطالب برایِ شیعه این سختی ها رو متحمل شدن. هم ایشون و هم فرزندانِ عالی مقام حضرت.. در وحله یِ بعد، امیدی هست که علاوه بر در نظر گرفتن سختی ها و مصیبت هایِ مادر دو عالم، عمل کنیم و عمل کنیم و عمل.. !
غمِ شما سردی نداره . بعد ۱۴۳۵ سال باید مرد برای مقتلت مادر جان . .
ضحـیٰ²¹³
(:
برایش گریه‌ام را دوست دارم. :)
می‌گفت فاطمـیه رو شلوغش کنید.. فاطمیه، سنـد هویت ما بچه شیعه‌هاست! افسانـه نیست؛ عینِ تاریخه! اگه فاطمیه نبود، مـولا رو دست بسته نمی‌بردن بیعت کنه؛ عاشـورا هم اتفاق نمی‌افتاد! یه پرچم بزنید دم خونه‌تون یه سیاهی توی محل کارتون یه دست لباس مشکی یا اصلا هرچیز دیگه هویـت‌تون رو جار بزنید ما بچه‌های حضرت زهراییم ..
میگن شب های جمعه ، حضرت زهرا میرن زیارت پسرشون .. ولی اینجاست که شاعر میگه : امشب‌ گمان نکنم رَوَد سمتِ کربلا! حالش‌ بد است مادرمان‌، رو‌ به‌ قبله‌ است💔 ..
768.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما یتیمان تو هستیم ای سرورم (:
لیلای مرا میبرند ..‌ ای کوچه ها کاری کنید ..
ای‌نگاهت عشقِ عالمگیر، از دلم غَم را بگیر حضرت کوثر برایم جرعه ای مرهم بگیر تـــا نَــلــغـــزَد هر دوپایَم از صراطِ ٱلمستقیم مـادری کــــن دستهایم را خودت مُحکم بگیر:)
ما طفلان قد و نیم‌قدی بودیم که مادرانمان در روضه‌ها لب به دندان می‌گرفتند تا صدای گریه‌هایشان را حاج‌آقای روضه‌خوان نشنود، گاه چادر خود کنار زده و آرام لبخند به ما تحویل می‌دادند تا خوف ورمان ندارد که این هق‌هق‌ها برای چیست؟ برای چه کسی‌ست؟ ما در همین محافل استخوان ترکانده‌ایم مادر .
اوج احساس و محبّت رو تو روضه‌های حضرت زهرا ‹س› می‌فهمیم . .