اگه هیئاتِ زهراۜ و اولادش نبود ،
کجا این بغضی که تو گلو گیر کرده
بود رو خالی میکردیم ؟!
ضحـیٰ²¹³
(:
از علي خواستی مظلومانه ُمتواضعانه که تورا شبانه دفن کند و مقبرهات را از چشمِ همگان مخفی بدارد . میخواستی به دشمنانت بگویی دودِ این آتش ظلمی که شما برافروختهاید نه فقط چشم شما که به چشم تاریخ میرود و انسانیت، تا روزِ حشر از مزار دُردانهی خدا، محروم میماند .
چه سندِ مظلومیت جاودانهای!
و چه انتقامِکریمانهای . .
غم این ایام عظمت داره ، غم بزرگه ، غم مولاٰست.
غم مادر تجربهست ، این غم سوخته دلهاٰ مداوا کرده.
غم عظیمه و محترم
خطاب به تکه پارچهایمشکی
که چقدر امسال زیاد همراهمون بود . .
شهید سیدابراهیم
شهید سیدنصرالله
شهیده سادات فاطمةالزهراء(: . .
ضحـیٰ²¹³
الحمدالله بابت ِاین یاد ..
فاطمیه؛
بخشی از زندگی ِمنه واقعاً .
تنها اسمی تو عالَم که بی هیچ روضه و هیچ مدحی اشک میاره به چشمم و در لحظه دلم رو میلرزونه، نامِ مبارکِ حضرتزهراست ..
من بقدری به حضرتمادر علاقه دارم که همیشه معتقدم اگه مُرده باشم و یک نفر بیاد بالای قبرم صدا بزنه پاشو بریم استکانهای مجلس حضرت رو بشور، از قبر بلند میشم تا برم برای نوکری مجلس حضرت ..
"هنوز من نبودم در دلم نشستید"