یه خبراییِ .
انگار دنیا یه شکل دیگهای به خودش گرفته
همه خستهان ، دنبال معجزهان ..
ایام شهادت یاس کبود، بویِ یاس میاد
انگار توی یه جزیرهی دیگهایم ..که دور افتاده از هدفِاصلی .. دور افتاده از جامعه !
فاطمیه درست زمانیه که بشینیم و
تو خلوت خودمون، با اشکامون برای حضرتِمادر
کمکم غبارهای دل رو پاک کنیم.
ضحـیٰ²¹³
_
الحمدالله بابت رزق ُروزی های حضرات ،
امشب که شهید گمنام آوردن .
در به درِ یه جمع خلوت برا بغل گرفتنِ
تابوت شهید ، خودم رو با شهید تنها دیدم .
بالاسر شهید ، این جمله رو با خودم مرور کردم :
بخوان برایم فاتحهای !
تا زندهام کنی ...
تا عاقبت ، شهیدم کنی ، مثل خودت ؛
عزیزِ گمنام💔
با چه کسی آرامش یابم ای دختر محمد .. ؟
من به وسیله تو تسکین مییافتم ؛
بعد از تو با چه کسی آرامش یابم :) ..