یچیزی بگم؟
دقت کردین حضرت آقا هیچوقت داخل سخنرانی هاشون از کلمه اسرائیل استفاده نکردن؟! یعنی اینکه همچین کشوری وجود نداره[به رسمیت نمیشناسند]، فقط از کلمه رژیم غاصب و ظالم صهیونیست استفاده میکنن .
ضحـیٰ²¹³
یچیزی بگم؟ دقت کردین حضرت آقا هیچوقت داخل سخنرانی هاشون از کلمه اسرائیل استفاده نکردن؟! یعنی اینکه
پس جناب ایکس عزیز ؛
به دنبال اثبات ِبرادری و مذاکره، به قول خودتون کشور های همسایه که فقط ُفقط منظور شما دشمنان غربی این مرزبوم هست نباشید
ما خیلی وقته با اونها پدرکشتگی داریم .
ضحـیٰ²¹³
خوشبخت رو تو تصویر پیدا کنین ✨ .
بنظرم:
بهشت؛ اقلیمِ سبزِ محبّت شما است!
و خوشبخت؛ آنان که به این «مٱمن آسمانی» پناه آوَرَند...!
شاه رفت
خمینی برگشت.
و مردم ایران الله اکبر سر دادند
و به دنیا گفتند
خدای ما از تک تک
ظالمان و قدرتمندان جهان بزرگتر است!
ضحـیٰ²¹³
اینگونه که جارو هست، برف نیز بر سر همان کاشی نقش بسته، اما دیگر او نیست . . حاجاقا هارداسان؟(:
؛
عکسهایش را که میبینم، با سر و روی خاکی، وسط حلقههای فشردهی مردم.. با خودم میگویم: آقا شما 'رئیس' نبودی، رفیق بودی
ضحـیٰ²¹³
اوقاتی خوش تر نیست که بگذره با رفیق جماعت🤍 📍طریقالمهدی
چقدر خوبه که با رفقا سجده کنیم رو تربت کاشی حرم..
به صورت هم لبخند میزنیم. چشمهایمان را پایین میاندازیم. بغض چهارراه گلویمان ایستاده و راهبندان کرده. شیرینی تعارف میکنیم. میخندیم. مراقبیم صدایمان نلرزد. یکی بلند میخواند و همه کف میزنند، کِل میزنند «تو میآیی و همه دنیا بوی گل میگیره و تو میآیی و دیگه غم سراغ دل نمیره..». همخوانی میکنیم. به هم مژده میدهیم که آمدهای. آمدهای و نرفتهای. و این جگر ما را آتش میزند. آمدهای و هنوز هستی، پس قاعدتا روضهی نبودن نباید درکار باشد. پس چه کسی تو را از ما گرفته، جز خود ما؟!
امشب شب میلاد توست. آدم از عزیزش دور باشد، غمش را داشته باشد، باز هم هیچ نمیگوید. به مهمانها لبخند میزند و به روی خودش نمیآورد. امشب همهمان همین گونهایم.. مثل سال قبل، مثل سالهای قبل..
#قلمِدل | #فور
عزیز همه، اینجا تا چشم میچرخد خیابانها آذین شدهاند، شمع برای تولدت چیدهاند و سور میدهند.
اینجا همه هستند، الاّ تو