eitaa logo
ضحـیٰ²¹³
471 دنبال‌کننده
357 عکس
71 ویدیو
0 فایل
#ابناء‌الحیدر [الٰهی؛ إِسْتَعْمِلْنیٰ لِماٰ خَلَقْتَنی لَهُ] نشر مطالب؟ باذکر استغفار . موقوفه‌ی؛مادرم‌،حضرت‌ِزهراء . فی‌آغوشِ‌الله .
مشاهده در ایتا
دانلود
ضحـیٰ²¹³
اوقاتی خوش تر نیست که بگذره با رفیق جماعت🤍 📍طریق‌المهدی
چقدر خوبه که با رفقا سجده کنیم رو تربت کاشی حرم..
به صورت هم لبخند می‌زنیم. چشم‌هایمان را پایین می‌اندازیم. بغض چهارراه گلویمان ایستاده و راه‌بندان کرده. شیرینی تعارف می‌کنیم. می‌خندیم. مراقبیم صدایمان نلرزد. یکی بلند می‌خواند و همه کف می‌زنند، کِل می‌زنند «تو می‌آیی و همه دنیا بوی گل می‌گیره و تو می‌آیی و دیگه غم سراغ دل نمیره..». هم‌خوانی می‌کنیم. به هم مژده می‌دهیم که آمده‌ای. آمده‌ای و نرفته‌ای. و این جگر ما را آتش می‌زند. آمده‌ای و هنوز هستی، پس قاعدتا روضه‌ی نبودن نباید درکار باشد. پس چه کسی تو را از ما گرفته، جز خود ما؟! امشب شب میلاد توست. آدم از عزیزش دور باشد، غمش را داشته باشد، باز هم هیچ نمی‌گوید. به مهمان‌ها لبخند می‌زند و به روی خودش نمی‌آورد. امشب همه‌مان همین گونه‌ایم.. مثل سال قبل، مثل سال‌های قبل.. |
عزیز همه، این‌جا تا چشم می‌چرخد خیابان‌ها آذین شده‌اند، شمع برای تولدت چیده‌اند و سور می‌دهند. این‌جا همه هستند، الاّ تو
نور علی نور بود .
توسل میکنم بر تو، برای تو که شاید ببینمت، این چرخه‌ دوری تموم بشه آروم اشکام رو کنار می‌زنم فراق رفع بشه که حاصل سرانجامی از روی ماهِ وصال تو. دوباره تموم شد احساس می‌کنم نوشتن و پاک کردن، مرور خاطرات اذیتم میکنه. حالا با دلتنگی اشکام رو پاک می‌کنم و میگم " سلام علی آل یاسین ".
نشستن‌ِ‌ روی‌ فرش‌ُ دل‌ سیر گوش‌ کردن روضه‌ های‌ فاطمیه‌،.. یه‌دعوته اونم‌ از‌ طرف‌ امام‌حسین‌، اونایی‌ که‌ ارباب‌ قبولش‌ داره‌ُ‌، رفیقِ‌ دعوت‌ میکنه‌ به‌ روضه‌هایِ‌ مادرش (:
چقدر خوبه كه‌تو این دنیا دلم خوشه به روضه هات آخه وقتی باهات حرف میزنم آروم میشم ، عزیزِ دلم . [یازهرا مادر ..]
رقیه سادات‌، دریاب ما را هنگامی که به حالت قبض روح و تراقی درآمده ایم ..
در جمع اصحاب نشسته بود ناگهان فرمود : مراقب تُنگ های بلور باشید سپس لبخندی زد و ادامه داد : دختران را میگویم .. - پیامبر رحمت [ص] .
دستی‌ کشید‌ بر دلم ، از عالـم بی‌نیاز‌ نمود آنکه‌ مرا‌ بهر یاری خود‌ سحري خوانده‌ بود :)
یه بنده خدایی بود میگفت، بچه ها، نگید حضرت زهرا حرم نداره.. یه یا زهرا یه یا فاطمه بنویسید بزنید به دیوار اتاقتون، به خونتون بگید مادر من میخام از این به بعد اینجا حرمت باشه اون‌وقت برای هرکاری که میکنید نیت کنید! ظرفم میشورید به نیت ظرف های حرمش، هیئتش بشورید..! اینجا میشه حرم مادرمون حضرت زهرا. از اون وقت مراقبیم، مبادا تو حریم حرم گناهی کنیم [حرم بسازید شماهم]