از یه سنی به بعد همین میشه که جنابِ سعدی میگه :
ببین و بگذر و خاطر به هیچکس مسپار.
#یڪروایتعاشقانہ
میخواسـت براي عروسیاش کارت دعوت بنویسـد ؛
اول رفتـه بود سراغ اهل بیـت . .
یک کارت نوشته بـود براي امام رضـا 'ع' مشهـد ،
یک کارت براي امام زمـان 'عج' مسجد جمکـران ،
یک کارت هم به نیـت حضرت زهرا 'س' انداخته بود
توي ضریـح حضرت معصومه 'س' . .
قبل عروسـی حضرت زهرا آمـده بود به خوابش!
فرمـوده بود : چرا دعوت شمـا را رد کنیم ؟
چرا عروسـی شما نیایـیم ؟ کـی بهتر از شمـا ؟
ببیـن همه آمدهایـم ، شما عزیـز ما هستـی!
- شهـید حجت الاسـلام مصطفي ردانـيپور ☁️
محبوبِ من !
ما از ازل هم هیچ بودیم و بعد ها
هم ، از حیثِ حیثیت خودمان هیچیم . .
منتها ما هیچها اشتباه داریم که خیال
میکنیم ما هم یک چیزی هستیم :)
- امامخمینی
ضحـیٰ²¹³
خدایانامصاحبالزمان آویزاندستماست قلبمانراصاحبالزمانےفرما..🌿 گذری بر خاطرات ِمیهمانی با او و
تو جمکران رو به روی گنبد رو صندلی مخصوصا وقتی شلوغه که میبینی دور آقات خلوت نیست :)
-
ولی من همچین حسی ندارم
شلوغ که باشه دلم میگیره
میگم یعنی بین این همه آدم
۳۱۳ نفر پیدا نمیشه که عاشق
واقعی باشن؟ یعنی همه اینا به
خاطر خودشون حاجتاشون اینجان؟..
🌱رفقایِ معتکفم؛
تو لحظه لحظههایِ حالِ بی نظیر معنویتون، مخصوصا نیمهشبهایی که میون نور محراب در حال مناجاتین، تو اوجِ عمیق ترین احساسِ بندگی و تضرع و توسلاتتون برای ظهور دعا کنید.
وَ خیلی التماس دعا🙏🏻
به یادِ همه اونهایی که التماس دعا داشتن باشین .
کاربربهاصطلاحمؤمن"