ضحـیٰ²¹³
خدایانامصاحبالزمان آویزاندستماست قلبمانراصاحبالزمانےفرما..🌿 گذری بر خاطرات ِمیهمانی با او و
تو جمکران رو به روی گنبد رو صندلی مخصوصا وقتی شلوغه که میبینی دور آقات خلوت نیست :)
-
ولی من همچین حسی ندارم
شلوغ که باشه دلم میگیره
میگم یعنی بین این همه آدم
۳۱۳ نفر پیدا نمیشه که عاشق
واقعی باشن؟ یعنی همه اینا به
خاطر خودشون حاجتاشون اینجان؟..
🌱رفقایِ معتکفم؛
تو لحظه لحظههایِ حالِ بی نظیر معنویتون، مخصوصا نیمهشبهایی که میون نور محراب در حال مناجاتین، تو اوجِ عمیق ترین احساسِ بندگی و تضرع و توسلاتتون برای ظهور دعا کنید.
وَ خیلی التماس دعا🙏🏻
به یادِ همه اونهایی که التماس دعا داشتن باشین .
کاربربهاصطلاحمؤمن"
ولی درستش این بود که هر وقت این دنیا ما رو زیادی غریب گیر آورد ، در عرض ثانیه طیالارض کنیم نجف ..
ازخداوندبخواهید،
زیادهمبخواهید.
زیراهیچچیزربرایاو
زیادوبزرگنیست!
-حضرتمحمد(ص)
شهید ابراهیم همت وقتی برایِ اولین بار جواب نه میشنوه پا میشه از منطقه جنگی میره دانشگاهِ خانومش جلویِ همکلاسیاش میگه: شما همش از جهاد حرف میزنید..
فکر میکنید من خشک مقدسم شمارو توی خونه زندانی میکنم؟!
نه من دوست دارم خانومم چریک باشه ^^
یه نویسنده ای میگفت:خواب دیدم
امام زمان ظهور کرده، و من نوشته
هامو درحالیکه دستم گرفته بودم
آتیش گرفته بودند وآقا ناراحت بود
از دستم ؛میگفت نوشته هایی که
بااخلاص نوشته نشدند به دردِ خود
آدم نمیخورن چه برسه به امام . . !
حواسمون هست؟