مداح میگفت : ۱۱ ماه نبودی ، نیومدی در خونش ، این یه ماهِ رمضان رو خودش صدات میزنه ، میگه بیا بندهِ من ، بیا شیطانی در کار نیست ؛ خودمم و خودت ، بیا بگو درداتو ، منِ خدا دلتنگتم ..
خداکنه غافل نباشیم ..
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ولی چقد دلی گفتن حاجاقا(:
چرا اخلاقت عوض نمیکنی ؟
ضحـیٰ²¹³
ولی چقد دلی گفتن حاجاقا(: چرا اخلاقت عوض نمیکنی ؟
به قول امین قدیم ؛
« سرِ من گرم گناه است، سرِ من داد بزن. »
به قول علامه امینی:
دلم میخواهد از همه کناره بگیرم
در گوشه بیابانی چادر بزنم
و آنجا ساکن شوم ..
و تا آخر عمر بر مظلومیت علی (ع) گریه کنم ..
امشب میرود مادری از خانه ..
امشب دوباره قصه قصه یتیمی و
تنهایی است، تنهایی مادر ..
بالاخره یک روز قبرستان بقیع هم صحن حرمی میشود، بالاخره یک روز میچسبیم به مزار مادر، خودمان را رویش میاندازیم و زار میزنیم، که کجا بودی مادر جان؟ ما همهی این هزار و چهارصد سال برای این لحظه حسرت کشیدهایم..
فقط برای همین که بدانیم مزار مادرمان کجاست و بتوانیم روی سنگ کهنهاش یک سایهبان بگذاریم، البته، روی سنگهای کهنهشان..
امان از حسن بن علی، امان از امام صادق (ع) و امام باقری (ع) که شیعه به همتشان برپای ماند..
و امان از غربت..