eitaa logo
ضحـیٰ²¹³
471 دنبال‌کننده
357 عکس
71 ویدیو
0 فایل
#ابناء‌الحیدر [الٰهی؛ إِسْتَعْمِلْنیٰ لِماٰ خَلَقْتَنی لَهُ] به برگه شجره نامه ام نوشته شده: حلال‌زاده‌‌غلامی، زِ دودمان نجف.. نشر مطالب؟ باذکر استغفار . موقوفه‌ی؛مادرم‌،حضرت‌ِزهراء . فی‌آغوشِ‌الله .
مشاهده در ایتا
دانلود
بابت تنفس در هوای حکومت اسلامی و قد کشیدن زیر پرچم سه رنگ عزیز ایرانِ قوی و مستقل خدارو شکر می‌کنم. ممنون و مدیون آسِد خمینی عزیز هستیم که این نعمت رو به ما داد آری به تو
مؤمن بودن جسارت میخواد ، اینکه وسط یه عده بی‌نماز ، نماز بخونی ، اینکه وسط یه عده بی‌حجاب ، حجاب داشته باشی ، اینکه حد و حدود محرم و نامحرم رو رعایت کنی . به خودت افتخار کن .. به مؤمن بودنت :) !
حال این روزهای دنیامون، شبیه حال حضرت زینبه! مادر نیست، و یه خرابه درد داره دنیامون..
کاش الان بقیع بودم، معجرخاکی و دل غمین و اشک ریزون و خراب به پنجره‌هایِ سیاه پوشِ عزادارش تکیه می‌زدم و مثل بچه‌ی مادر گم کرده‌ایی که میونِ شلوغیِ کوچه پس‌کوچه‌هایِ بازار دستش از چادر مادرش رها شده، زار می‌زدم.مثل همه‌ی شیعیان مادر گم کرده‌ایی که این روزها زمزمه می‌کنند: عاقبت روزی برایت یک حرم بر پا کنیم گنبد نورانیت را شمس یک دنیا کنیم
آخ آقا سید..
ما که به جز حضرت مادر پناهی نداریم .. باباحیدر ! جان معشوقه‌ات مارا خانه برگردان .
اگر‌ شبهای زیارتی بی‌قرارید خواستم بگم مادرش‌ تو‌ حرم‌ اسم‌ برده ..
خونه‌ء‌ امنِ [مٱمن]، جز خونه امن آخه کجا برم. (:
شهید جمهور موافق مذاکره نبود، این رو هم بارهای بار تکرار کرد، اللخصوص حضرت‌آقا اما همه چیز طبق خواسته‌ی رهبر جامعه پیش نمیره، همونطوری که در زمان مولا علی (ع) پیش نرفت.. چی میشه گفت.. مهم عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایرانه.. از ته دل براشون دعا کنیم که خدا چیزی رو که باعث پیروزی و عزت جبهه‌ی حق میشه بر زبان شون جاری کنه.
سلیمانا بیا بردار باری از شانه‌ی موری..