محبوبِ من !
ما از ازل هم هیچ بودیم و بعد ها
هم ، از حیثِ حیثیت خودمان هیچیم . .
منتها ما هیچها اشتباه داریم که خیال
میکنیم ما هم یک چیزی هستیم :)
- امامخمینی
ضحـیٰ²¹³
خدایانامصاحبالزمان آویزاندستماست قلبمانراصاحبالزمانےفرما..🌿 گذری بر خاطرات ِمیهمانی با او و
تو جمکران رو به روی گنبد رو صندلی مخصوصا وقتی شلوغه که میبینی دور آقات خلوت نیست :)
-
ولی من همچین حسی ندارم
شلوغ که باشه دلم میگیره
میگم یعنی بین این همه آدم
۳۱۳ نفر پیدا نمیشه که عاشق
واقعی باشن؟ یعنی همه اینا به
خاطر خودشون حاجتاشون اینجان؟..
🌱رفقایِ معتکفم؛
تو لحظه لحظههایِ حالِ بی نظیر معنویتون، مخصوصا نیمهشبهایی که میون نور محراب در حال مناجاتین، تو اوجِ عمیق ترین احساسِ بندگی و تضرع و توسلاتتون برای ظهور دعا کنید.
وَ خیلی التماس دعا🙏🏻
به یادِ همه اونهایی که التماس دعا داشتن باشین .
کاربربهاصطلاحمؤمن"
ولی درستش این بود که هر وقت این دنیا ما رو زیادی غریب گیر آورد ، در عرض ثانیه طیالارض کنیم نجف ..
ازخداوندبخواهید،
زیادهمبخواهید.
زیراهیچچیزربرایاو
زیادوبزرگنیست!
-حضرتمحمد(ص)