eitaa logo
🌴🇮🇷 کانال ظهور بسیار نزدیک است🇮🇷🌴
23.3هزار دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
8.9هزار ویدیو
144 فایل
💓 شواهد نشان میدهد در دوران پیش از ظهور قرار داریم بزودی خبرهایی مهمی جهان را شگفت زده خواهد کرد لینک https://eitaa.com/joinchat/2610430180Cae0eadb20c ارتباط با ادمین: @Hedar_badnoor @Zohoremahdi تبادل و تبلیغات ارزان @TablighatZohor ‏‪
مشاهده در ایتا
دانلود
چقدر زمزمه‌ی سوره‌ی کوثر سخت است من همان اول بسم‌الله اشکم جاری است ▪️اللّهُمَّ عَجِّل فَرجَ ▫️مُنتَِقمِ الزَّهرٰاء سَلٰامُ اللهِ عَلَیها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💐 🔻استاد عالی 🔻شیطان یک موجود خیالی نیست، یک موجود سمبلیک نیست، سپاه و لشکر دارد ... https://eitaa.com/joinchat/2610430180Cae0eadb20c لینک کانال ظهور بسیار نزدیک است مطالب واحادیث مهدوی وبشارات بزرگان http://eitaa.com/joinchat/2747793437Ca91273315d لینک گروه ظهور بسیار نزدیک است جهت چت وتبادل اطلاعات ... لطفا دوستان خود را دعوت کنید
‍ ‍ ⁉️ چه فرقي بين ظهور و ظهور است؟ ☘علايم ظهور گر چه با شرايط ظهور، وجه اشتراكي دارند كه همان تحقق هر يك قبل از ظهور امام مهدي(عج) است، ولي از جهاتي نيز با يكديگر دارند. اينك به برخي از اختلافات اشاره مي‏كنيم: 🔅1 - شدن ظهور به و بر آنها واقعي است، به اين معنا كه اگر شرايط مهيّا نباشد، مشروط كه همان ظهور است در خارج تحقق نخواهد يافت، بر خلاف منوط شدن ظهور به و بر آنها، كه نيست؛ زيرا علامات نسبت به ظهور، جنبه دارد. 🔅2 - علامات، پراكنده‏اند كه در طول عصر غيبت به صورت پراكنده انجام خواهد گرفت، بر خلاف شرايط كه تا وقت ظهور به صورت و خواهد بود. 🔅3 - انسان نسبت به شرايط ظهور، دارد بر علايم ظهور 🌹 https://eitaa.com/joinchat/2610430180Cae0eadb20c لینک کانال ظهور بسیار نزدیک است مطالب واحادیث مهدوی وبشارات بزرگان http://eitaa.com/joinchat/2747793437Ca91273315d لینک گروه ظهور بسیار نزدیک است جهت چت وتبادل اطلاعات ... لطفا دوستان خود را دعوت کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
(عج) 🔴 و رویت جنیان بعد از ظهـور 🎤 🌹 https://eitaa.com/joinchat/2610430180Cae0eadb20c لینک کانال ظهور بسیار نزدیک است مطالب واحادیث مهدوی وبشارات بزرگان http://eitaa.com/joinchat/2747793437Ca91273315d لینک گروه ظهور بسیار نزدیک است جهت چت وتبادل اطلاعات ... لطفا دوستان خود را دعوت کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 شوق خداوند به بنده های گنهکارش 🔹استاد فرحزاد 🇮🇷 تهذیب و اخلاق 🇮🇷
آیت الله ناصری ره: یکی از فضائل و مناقب حضرت زهرا علیها السلام این است که خداوند در حدیث قدسی فرمود: یا رَسُولَ‌الله لَولاکَ لَما خَلَقْتُ الاْفَلاکَ وَ لَولا عَلیّ لَما خَلَقْتَکَ وَ لَولا فاطِمةُ لَما خَلَقْتُکُما؛(عوالم العلوم، ج 11، ص 43، ح 1. )، ای رسول خدا! اگر تو نبودی، افلاک را خلق نمی‌کردم و اگر علی نبود، تو را نمی‌آفریدم و اگر فاطمه نبود، شما دو نفر را خلق نمی‌کردم. در توضیح این روایت به طور مختصر می‌توان گفت: نظام هستی و شیرازه عالم وجود، منوط بر دو امر و دو رکن است؛ نبوت و ولایت؛ لذا خدا اول نبّی (یعنی حضرت آدم) را خلق کرد و بعد امت را آفرید. بقاء عالم هستی، منوط بر دو رُکن نبوت و ولایت است؛ اما محور ولایت و نبوت، عصمت است. نبی باید معصوم باشد، همان‌طور که ولی باید معصوم باشد. مَظهر و مُظهر نبوت، نبی‌اکرم صلی الله علیه وآله وسلم است. مَظهر و مُظهر ولایت، امیرالمؤمنین علیه السلام است و مَظهر و مُظهر عصمت، حضرت زهرا علیها السلام می‌باشد؛ لذا پیغمبر صلی الله علیه وآله وسلم و امیرالمؤمنین علیه السلام محتاج به عصمت هستند؛ لکن عصمت هیچ احتیاجی به نبوت و ولایت ندارد. به همین سبب فرمود: «اگر فاطمه نبود، شما را خلق نمی‌کردم». حضرت زهرا علیها السلام عصمت کبرا هستند؛ همان‌طور که امیرالمؤمنین علیه السلام صاحب و مظهر ولایت کلیه هستند و نبی‌اکرم صلی الله علیه وآله وسلم مظهر و صاحب نبوت می‌باشند. هرچند حضرت نبی‌اکرم صلی الله علیه وآله وسلم علاوه بر نبوت، ولایت و عصمت را هم داشتند. 🇮🇷 تهذیب و اخلاق 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 برکات و مراتب نماز شب 🔸آیت الله مظاهری 🇮🇷 تهذیب و اخلاق 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹چرا اولیای خدا هنگام حوادث و مصیبت‌ها و حتی مرگ عزیزان آرامش قلبی دارند؟‌ 🔸شهید مطهری ره 🇮🇷 تهذیب و اخلاق 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️ قاسم نبودی ببینی، قدس آزاد گشته 🎥 نوحه‌ای به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی در آخرین شب عزاداری شهادت حضرت فاطمه‌ی زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی در محضر رهبر انقلاب 🔹 به پای این همیشه میمونیم 🔸 به یاد خرمشهر، دوباره می‌خونیم... 🔸 قاسم نبودی ببینی، قدس آزاد گشته 🔹 خون یارانت، پُر ثمر گشته... 🔺 آه چه هجرانی... کو سلیمانی...؟! 🖤 السلام علیک یا صاحب الزمان 🇮🇷🇵🇸 https://eitaa.com/joinchat/2610430180Cae0eadb20c لینک کانال ظهور بسیار نزدیک است مطالب واحادیث مهدوی وبشارات بزرگان http://eitaa.com/joinchat/2747793437Ca91273315d لینک گروه ظهور بسیار نزدیک است جهت چت وتبادل اطلاعات ... لطفا دوستان خود را دعوت کنید
🔴 یکی از می‌گوید در پایان جنگ با داعش، به قرارگاه آمد، آمده بود به بچه‌ها خداقوت بگوید، نشستم کنارش گفتم: 🔻 حاجی، جنگ دیگه تموم شد، با اجازتون من برگردم سر درس و زندگیم، بغضم را فرو بردم و گفتم، سفره جنگ را جمع کردند، ما جا موندیم از قافله‌ی شهدا، برای ما دعا کنید... 🟢 حاجی دستم را گرفت توی دستش و فشار داد و گفت: 🔺 فلانی خیلی عجله نکن، به زودی یک سنگینی خواهیم داشت که همه شهدای و شهدای آرزو می‌کنند که کاش بودند و در این جنگ کنار شما می‌جنگیدند! ✍ و موعد یهود مفسد اشغالگر قدس توسط ایرانی‌ها؛ این بشارت حاج قاسم، بر طبق تفسیر آیات ابتدایی توسط امام صادق علیه‌السلام از فروپاشی حکومت یهودیان (غاصبین قدس) قبل از ظهور توسط ایرانی‌ها (و یاران منطقه‌ای لشگر خراسانی) در فرآیند است... ✍ دوستان عزیز، آماده نبرد باشید...✌️ ❤️ السلام علیک یا سیدالشهداء 🇮🇷🇵🇸 https://eitaa.com/joinchat/2610430180Cae0eadb20c لینک کانال ظهور بسیار نزدیک است مطالب واحادیث مهدوی وبشارات بزرگان http://eitaa.com/joinchat/2747793437Ca91273315d لینک گروه ظهور بسیار نزدیک است جهت چت وتبادل اطلاعات ... لطفا دوستان خود را دعوت کنید
به نیابت از شهدا یک ختم قرآن👇🏻 ( 3سوره توحید) به نیت سلامتی وتعجیل در فرج مولایمان صاحب الزمان عج 🏴 السلام علیک یا صاحب الزمان عج 🏴سلامتی امام زمان وتعجیل در ظهورشان صلوات🏴 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
ثواب سلام دادن به امام حسین علیه السلام👇 امام صادق علیه السلام فرمود کسی که به این شکل به امام حسین علیه السلام سلام بدهد،ثواب ۲۰ حج برایش نوشته میشود: السلام علیک یا ابا عبدالله السلام علیک و رحمه الله و برکاته استاد عالی دوستان خوندن زیارت عاشورا رو فراموش نکنید صلوات فرستادن حین کار و بیکاری فراموش نشه کسی که مداوم صلوات میفرستد از حسرت خورندگان روز قیامت نیست اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری سلام الله علیها🏴
*داستان شماره ۳۰ * *در بیان قصه ابراهیم (ع)* 🌺🌸🌾🌺🌸🌾 بسم الله الرحمن الرحیم اما آن پنج نفر قابیل هست که هابیل را کشت و نمرود که به حضرت ابراهیم ع محاجه کرد در امر پروردگارش و گفت من زنده می کنم و می میرانم و فرعون که گفت منم پروردگار بزرگتر شما و یهودا که یهود را گمراه کرد و پولس که نصاری را گمراه کرد و دو نفر که در این امت اند ابوبکر و عمر است. از حضرت صادق ع منقول است که محل ولادت حضرت ابراهیم ع کوثابار بود که از محال (محله ها) کوفه بوده است و پدرش از اهل آنجا بود و مادر ابراهیم ع و مادر لوط ع یعنی ساره و ورقه هر دو خواهر بودند و دخترهای لاحج بودند و لاحج پیغمبر انذار کننده بود اما رسول نبود و ابراهیم ع در اول طفولیت بر آن فطرت بود که حقتعالی همه کس را بر آن خلق کرده است تا آنکه خدا او را هدایت نمود به دین خود و برگزید او را و به تزویج خود در آورد ابراهیم ساره دختر خاله خود را و ساره گله بسیار و‌ زمین های گشاده و حال نیکو داشت و جمیع اموال خود را به حضرت ابراهیم ع بخشید و حضرت ابراهیم ع سعی کرد و آن اموال را به اصلاح آورد و گله و زراعتش بسیار شد به حدی که در زمین کوثابار کسی حالش از او بهتر نبود. چون حضرت ابراهیم ع بتهای نمرود را شکست، نمرود امر کرد او را در بند کشیدند و امر کرد خطیره ای ساختند و پر کردند خطیره را از هیزم و آتش در میان هیزمها زدند و ابراهیم را در آتش انداخت تا او‌ را بسوزاند و خود دور شدند تا شعله آتش فرو نشست. پس مشرف شدند بر خطیره که حال حضرت ابراهیم را مشاهده نمایند. ناگاه دیدند که حضرت ابراهیم از بند رها شده و به سلامت در میان آتش نشسته، چون این خبر را به نمرود دادند امر نمود که ابراهیم را از بلاد او دور کنند و نگذارند که گله ها و مالهای بسیار خود را با خود ببرد. پس حجت گرفت بر ایشان و حضرت ابراهیم ع گفت اگر گله و مال مرا می گیرید، به من پس دهید آن عمری که من در تحصیل آنها صرف نموده ام. پس مخاصمه را به نزد قاضی نمرود بردند. قاضی حکم کرد که ابراهیم هر چه در بلاد ایشان تحصیل کرده است به ایشان بگذارد و بر اصحاب نمرود حکم کرد که عمری که ابراهیم در بلاد ایشان گذرانده است به او پس بدهند. چون این قصه را به نمرود نقل کردند حکم کرد حضرت ابراهیم را از بلاد او‌ بیرون کنند و اموالش را به او بدهند و گفت اگر در بلاد شما می ماند دین شما را فاسد می کند و ضرر به خدایان شما می رساند. پس بیرون کردند ابراهیم و لوط ع را از بلاد خود به جانب شام. پس حضرت ابراهیم و لوط و ساره ع بیرون رفتند و حضرت ابراهیم گفت:( انی ذاهب الی ربی سیهدین) من می روم به سوی پروردگار خود یعنی بجانب بیت المقدس بزودی مرا هدایت خواهد کرد. پس حضرت ابراهیم ع گله و اموال خود را برداشت و تابوتی ساخت و ساره را در آنجا گذاشت و قفل کرد بر آن تابوت از نهایت غیرتی که برای ساره داشت و رفت تا آنکه از ملک نمرود بدر رفت و داخل ملک شخصی از قبط شد که او را غرازه می گفتند. پس به یکی از عشاران او‌ گذشت. عشار آمد که عشور اموال(یک دهم اموال)ابراهیم ع بگیرد. چون نوبت به تابوت رسید عشار گفت این تابوت را بگشا تا آنچه در آن است ما عشور آنرا بگیریم. ابراهیم ع گفت آنچه در این تابوت است هر چه خواهی حساب کن از طلا و نقره و عشرش را از من بگیر و تابوت را مگشا. گفت تا نگشایم نمی شود. پس عشار به جبر تابوت را گشود. چون ساره را با حسن و جمالی که داشت مشاهده نمود از ابراهیم پرسید این زن چه نسبت دارد به تو. گفت حرمت من و دختر خاله من است. گفت چرا او‌ را در این تابوت مخفی کرده ای؟ فرمود برای غیرت بر او که کسی او‌ را نبیند. عشار گفت نمی گذارم از اینجا حرکت کنی تا آنکه حال این زن و تو‌ را به سلطان عرض کنم. پس رسولی بسوی ملک فرستاد و حقیقت حال را عرض کرد. ملک فرستاد جمعی را که تابوت را ببرند. ابراهیم ع فرمود من از تابوت جدا نمی شوم مگر آنکه جانم از بدنم جدا شود. چون این خبر را به ملک رسانیدند فرستاد ابراهیم را با تابوت به نزد او حاضر نمایند. چون ابراهیم و تابوت و جمیع اموال او را به نزد پادشاه بردند به آن حضرت گفت تابوت را بگشا. فرمود ای ملک حرمت من و دختر خاله من در این تابوت است و جمیع اموال خود را می دهم که این تابوت را نگشائی. پس پادشاه به جبر تابوت را گشود و چون حسن و جمال ساره را دید ضبط خود نتوانست کند و دست به جانب او دراز کرد... ان شاء الله ادامه داستان شبی دیگر... منبع:حیوة القلوب جلد اول( در قصص پیامبران و اوصیاء ایشان) نوشته علامه محمد باقر مجلسی رحمة الله علیه 🌸نشر پیام صدقه جاریه هست🌸 *اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم* 🌾🌺🌸 *التماس دعای فرج* *شبتون مهدوی*
۳ 💠شیعه و رجعت 💢در روايات باور_به‌_رجعت، در ميان اعتقادات شيعه از جايگاه والايی برخوردار است؛ تا جايي که منکرِ آن را از دايره‌ی تشيّع بيرون دانسته اند. 🔅 امام باقر علیه السلام ميفرمايند: «ايام الله سه روز است: قيام قائم، رجعت و قيامت.»(۱) 🔅 امام صادق علیه السلام نيز، يکی از شرايط ايمان را اعتقاد به رجعت دانسته و ميفرمايند: «هر کس به هفت چيز اقرار کند، مؤمن است... که يکی از آنها ايمان به رجعت است.» (۲) 📚۱. الخصال شيخ صدوق ج۱ ص ۱۰۸؛ ۲.وسائل الشيعه ج ۲۴ ص ۱۳۲
۴ 💠حق با کیست؟!  💢 رجعت اگرچه ریشه‌ی قرآنی دارد، اما اهل سنت، اعتقادی به آن ندارند. برخی از آنها این عقیده را برگرفته از عقایدِ یهود و نصاری دانسته اند و گروهی منشاء اعتقاد به رجعت را، پندارهای عرب جاهلیت دانسته اند. 💢 اهل سنت روایاتی را که راویانِ معتقد به رجعت نقل کرده اند، نامعتبر میدانند؛ گویا در نگاه آنان عقیده به رجعت در شمارِ کفر و شرک قرار دارد. 🔺البته اهل سنت هیچ دلیل عقلی و نقلی در نفی رجعت ارائه نداده اند. 📚 درسنامه مهدویت، ج ۴، ص ١٩٣
۵ 💠مُبلّغ رجعت باش! 💢همانند قرآن و روايات، در ادعيه و زياراتِ ما نيز به موضوع رجعت اشاره شده است.  در زيارت جامعه کبيره که امام هادی (علیه السلام) آن را به ما آموخته اند، اينگونه آمده است: 🔅...مُؤْمِنٌ بِإِيَابِكُمْ مُصَدِّقٌ بِرَجْعَتِكُمْ‏ مُنْتَظِرٌ لِأَمْرِكُمْ مُرْتَقِبٌ لِدَوْلَتِكُمْ. «... من به بازگشت شما ايمان دارم، را تصديق ميکنم ،منتظر امر و فرمان شما هستم و برای ياری شما آماده ام...» 💢 طبق اين زيارت، شيعيان علاوه بر ايمان به بازگشتِ ائمه، بايد تصديق کننده‌‌ی رجعت بين مردم باشند. در اين صورت خودشان نيز جزء رجعت کنندگان خواهند بود و ميتوانند ائمه را در آن دوران ياری کنند.
۶ 💠اشتراک چهارمیلیارد نفری 💢رجعت یکی از ضروریات در ادیان ابراهیمی است و در همه‌ی کتب آسمانی، به نمونه‌هایی از آن برمی‌خوریم: در کتاب «دانیال نبی» آمده است: «بسیاری از آنان که در خاک زمین آرمیده‌اند، بیدار خواهند شد، گروهی برای حیات جاودانی و گروهی برای خجالت و حقارت جاودانی» (١) 💢یهودیان اعتقاد به معاد را از دست داده‌اند و این آیات که از دست تحریفِ آنها در امان مانده، مربوط به بازگشت مردگان در دنیا و است. در کتاب «متی» آمده است: «و قبرها گشاده شد و بسیاری از بدنهای مقدسین که آرمیده بودند، برخاستند. و بعد از برخاستن وی، از قبور برآمده، به شهر مقدس رفتند.» (٢) 📚١. عهد عتیق، کتاب دانیال نبی، باب ١٢، آیه ٢ ؛ ۲. عهد جدید، کتاب متی، باب ٢٧، آیه ۵٢ و ۵٣
۷ 💠خدا می‌تواند... 💢امکان هر چيز، به دو قسم تقسيم می‌شود: امکان ذاتی و امکان وقوعی. 🔺 شکی نيست که رجعت، به خودی خود، دارای امکان ذاتی است؛ چرا که زنده کردن مردگان چه در دنيا و چه در آخرت، در توان و قدرت خداوندی است که آنها را برای اولين بار آفريده و هيچ خردمندی در آن شک ندارد. ⬅️ بهترين دليل بر امکان يک چيز، وقوع آن است. 💢امکان وقوع رجعت، با بهره گيری از آيات قرآن و نيز براساس شواهد تاريخی، به سادگی قابل اثبات است. 🔹زنده شدن هفتاد نفر از قوم حضرت موسی علیه السلام (۱)، 🔹 زنده شدن کشته‌ی بنی اسرائيل (۲)، 🔹 زنده شدن هزاران نفر (۳)، 🔹زنده شدن مردگان به دست حضرت عيسی علیه السلام (۴)؛ از نمونه های امکان وقوع در است. 📚۱. سوره بقره، آيه ۵۵و ۵۶ ۲. سوره بقره، آيه ۷۲۲ و ۷۳ ۳. سوره بقره، آيه ۲۴۳ ۴. سوره ال عمران، آيه ۴۹
۸ 💠اتفاق تازه‌ای نیست! 💢رجعت در گذشته، بارها اتفاق افتاده است. و همين وقوع در گذشته، دليلی بر امکان وقوع آن در آينده است. داستان عُزير نبی، يکی از موارد رجعت در گذشته است که در هم به آن اشاره شده است: 🔅«اَلسَّلامُ عَلي عُزَيرِ الَّذي أَحياهُ اللهُ بَعدَ مَيتَتِهِ» «سلام بر عُزَیر که خداوند او را پس از مرگش به حیات بازگردانید» 💢 در آيه 259 سوره بقره، به داستان عُزير نبي، اينگونه اشاره می‌شود که روزی عُزير، از کنارِ شهری مخروبه عبور می‌کرد. با ديدن قبرها از خدا پرسيد که اين جماعت، چگونه در قيامت زنده خواهند شد. خدا او را به مدت صد سال ميراند. هنگامی که به فرمان خداوند زنده شد، متوجه شد در حاليکه غذایی که همراه خود آورده بود در اين سالها سالم مانده، الاغش مرده و کاملاً تجزيه شده است. و او اين چنين به قدرت خداوند پی برد.
۹ 💠آیا در قرآن تضاد وجود دارد؟! 💢برای اثبات و بررسی رجعت، به سراغ آيات قرآن می رويم. خداوند در آيه ۸۳ سوره ی نمل ميفرمايد: 🔅«وَ يَوْمَ نَحْشُرُ مِنْ كُلِّ أُمَّةٍ فَوْجا مِمَّنْ يُكَذِّبُ بِآياتِنا...» «روزی که از هر قومی یک_دسته را که تکذیب آیات ما می‌کنند بر می‌انگیزیم...» 💢 در اين آيه به صراحت آمده است كه خداوند گروهی از هر امت را پس از مرگ، دوباره زنده ميكند و اين غير از قيامت خواهد بود، زيرا در قيامت همه مردم زنده ميشوند. 💢 مرحوم قمی در کتاب «التفسير» آورده است که، امام صادق علیه السلام در تفسير اين آيه فرمودند: «اين آيه مربوط به زمان رجعت است و آيه مربوط به قيامت آيه «وَ حَشَرْناهُمْ فَلَمْ نُغادِرْ مِنْهُمْ أَحَدا» (۱) می‌باشد.»(۲) 📚۱. سوره کهف، آيه ۴۷ ۲. حکومت های جهانی قبل از قيامت، ص ۲۴