eitaa logo
🌴🇮🇷 کانال ظهور بسیار نزدیک است🇮🇷🌴
23.5هزار دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
8.9هزار ویدیو
144 فایل
💓 شواهد نشان میدهد در دوران پیش از ظهور قرار داریم بزودی خبرهایی مهمی جهان را شگفت زده خواهد کرد لینک https://eitaa.com/joinchat/2610430180Cae0eadb20c ارتباط با ادمین: @Hedar_badnoor @Zohoremahdi تبادل و تبلیغات ارزان @TablighatZohor ‏‪
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴یه شاه ترسو دادیم ؛ ♥️یه رهبر شجاع گرفتیم 👈 شاه بدون جنگ بحرین رو عروس کرد 👌 رهبرم مرز ایران رو تا مدیترانه گسترش داد ✌️ ✌️ 🆔کانال ظهور بسیار نزدیک است 🆔گروه ظهور بسیار نزدیک است
⭕️ اختلاف «بنی‌عباس» قبل ظهور، در ایران؟ ✍️ مصطفی امیری ▪️سالها، شایع شده است «آخرین حکومت» در ایران قبل ظهور، متعلق به «بنی‌عباس» است که سرانجام با یکدیگر اختلاف پیدا می‌کنند و حکومت ایران، فرو می‌پاشد. ▪️شایسته است به جای نزاع سیاسی، به تراث حدیثی و مهدوی، مراجعه و مُستند، علمی و اجتهادی بررسی شود. ▪️ابتدا باید مشخص شود اختلاف بنی‌العباس که از محتومات است، در کجا حکومت می‌کنند؟ شواهد متقن وجود دارد که در عربستان، قدرت دارند ازجمله: ▪️در برخی از روایات، به اختلاف و عصبیت صاحبان حکومت در بین‌الحرمین (مکه و مدینه) بر سر قدرت، اشاره شده که منجر به قتل تعدادی از امراء خاندان حاکم می‌‏شود: ▪️«إِنَّ مِنْ عَلَامَاتِ الْفَرَجِ حَدَثاً یكُونُ‏ بَینَ‏ الْحَرَمَینِ‏ قُلْتُ وَ أَی شَی‏ءٍ الْحَدَثُ فَقَالَ عَصَبِیةٌ تَكُونُ بَینَ الْحَرَمَینِ وَ یقْتُلُ فُلَانٌ مِنْ وُلْدِ فُلَانٍ، خَمْسَةَ عَشَرَ كَبْشاً»[1] ▪️در کتاب الارشاد شیخ مفید، به صراحت از وقوع «قتل» پانزده نفر از اُمرای «عرب» حاکم بر حجاز در «بین‌المسجدین» (مسجدالحرام و مسجدالنبی)، با دستور یک نفر خبر می‌‏دهد به گونه‌ای که وی، معارضین و مخالفین خویش را از صحنه سیاسی، حذف می‌کند: ▪️«إِنَّ مِنْ عَلَامَاتِ الْفَرَجِ حَدَثاً يَكُونُ بَيْنَ الْمَسْجِدَيْنِ وَ يَقْتُلُ فُلَانٌ مِنْ وُلْدِ فُلَانٍ، خَمْسَة عَشَرَ كَبْشاً مِنَ الْعَرَب»[2]. ▪️با اختلاف بنی فلان در عربستان، فرایند تضعیف و تزلزل در خاندان حاکم شدت گرفته و بعد از وقوع حوادثی ازجمله خروج سفیانی، ابتلائات نیز گسترش یافته و شرایط داخلی حجاز رو به وخامت می‌رود و به گونه‌ای که مردم به حرم امن الهی و مسجد پیامبر، پناه می‌برند که از آشفتگی و عدم ثبات و تزلزل در اداره شئون امکان مذهبی مکه و مدینه در عربستان حکایت دارد: ▪️«لِقَائِمِ آلِ مُحَمَّدٍ غَيْبَتَانِ إِحْدَاهُمَا أَطْوَلُ مِنَ الْأُخْرَى فَقَالَ نَعَمْ وَ لَا يَكُونُ ذَلِكَ حَتَّى يَخْتَلِفَ سَيْفُ بَنِي فُلَانٍ وَ تَضِيقَ الْحَلْقَة ُوَ يَظْهَرَ السُّفْيَانِي وَ يَشْتَدَّ الْبَلَاءُ وَ يَشْمَلَ النَّاسَ مَوْتٌ وَ قَتْلٌ يَلْجَئُونَ فِيهِ إِلَى حَرَمِ اللَّهِ وَ حَرَمِ رَسُولِهِ»[3]. ▪️از سوی از «اختلاف بنی‌فلان در عربستان» و وقوع نزاع خانوادگی بین‌الحرمین، به خیر محض «الخَيرُ كُلُّهُ» تعبیر شده است: ▪️«كَيفَ أنتَ إذا وَقَعَتِ البَطشَةُ بَينَ المَسجِدَينِ ... الخَيرُ كُلُّهُ عِندَ ذلِك»[4]. ▪️از سوی دیگر، از «هلاک فلانی، هلاک العباسی» نیز به خیر محض «الْفَرَجُ كُلُّهُ» تعبیر شده است: ▪️«هَلَاكَ الْفُلَانِيِّ اسْمُ رَجُلٍ مِنْ بَنِي الْعَبَّاسِ وَ خُرُوجُ السُّفْيَانِيِّ وَ قَتْلُ النَّفْسِ وَ جَيْشُ الْخَسْفِ وَ الصَّوْتُ قُلْتُ وَ مَا الصَّوْتُ أَ هُوَ الْمُنَادِي فَقَالَ نَعَمْ وَ بِهِ يُعْرَفُ صَاحِبُ هَذَا الْأَمْرِ ثُمَّ قَالَ الْفَرَجُ كُلُّهُ هَلَاكُ الْفُلَانِيِّ مِنْ بَنِي الْعَبَّاس‏»[5]. ▪️از این‌رو سِر و حکمت این موضوع نیز مشخص می‌شود که چرا اختلاف بنی‌فلان (اختلاف بنی‌العباس) از نشانه‌های حتمی است: ▪️«اخْتِلَافُ بَنِي فُلَانٍ مِنَ الْمَحْتُومِ وَ قَتْلُ النَّفْسِ الزَّكِيَّةِ مِنَ الْمَحْتُوم»[6]. ▪️«اخْتِلَافُ بَنِي الْعَبَّاسِ مِنَ الْمَحْتُومِ وَ النِّدَاءُ مِنَ الْمَحْتُومِ»[7]. ▪️در برخی نسخه‌ها، اختلاف بنی فلان آمده و در برخی نسخه‌ها بنی عباس،نشان می‌دهد یکی است و اختلاف‌شان از محتومات است. ▪️لازم به ذکر است در تراث مهدوی عباراتی چون «الفرج کله» و «الخیر کله» به دوران ظهور و قیام قائم، تعبیر شده است: ▪️«الْخَيْرُ كُلُّهُ ...عِنْدَ ذَلِكَ يَقُومُ قَائِمُنَا»[8]. ▪️بعد بیان دلایل فوق، اثبات گردید بنی‌فلان -که در برخی نسخه‌ها نیز بنی‌عباس ذکر شده-، در مناطق عربی همچون عربستان، حاکم هستند و نه ایران. ▪️این نوشتار در بررسی حوادث عربستان قبل ظهور، قلمی گردید و البته مشخص شد احادیثی که دستاویز مخالفان انقلاب امام خمینی، قرار گرفته و آخرین حکومت در ایران را بنی‌عباس معرفی می‌کنند، مربوط به عربستان است و اینگونه افراد بدون برهان علمی و صرفا با پیش‌فرض ذهنی خود، حرکت می‌کنند و افکارشان، کف روی آب است. ▪️آنهایی که انقلاب ایران را بنی‌عباس معرفی می‌کنند، بروند در افق محو شوند. ✅ پی‌نوشت: 1. طوسی، الغیبة، ص۴۴۸. 2. مفید، الارشاد، ج۲، ص۳۷۵. 3. نعمانی، الغیبة، ص۱۷۳. 4. کلینی، الکافی، ج۱، ص۳۴۰. 5. نعمانی، الغیبة، ص۲۵۸. 6. ‏طوسی، الغیبة، ص۴۳۵. 7. کلینی، الکافی، ج۸، ص۳۱۰. 8. طوسی، الغیبة، ص۴۳۸. ➖➖➖➖➖➖➖➖ ظهور بسیار نزدیک است اللهم عجل لولیک الفرج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💚 داستان تکان دهنده از امام رضا علیه‌السلام 👤 حجت الاسلام عالی 👌 از دست ندهید 🌹 مبارک https://eitaa.com/joinchat/2610430180Cae0eadb20c لینک کانال ظهور بسیار نزدیک است مطالب واحادیث مهدوی وبشارات بزرگان http://eitaa.com/joinchat/2747793437Ca91273315d لینک گروه ظهور بسیار نزدیک است جهت چت وتبادل اطلاعات ... لطفا دوستان خود را دعوت کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💚 آقا ارواحنافداه پشتِ دره ! 👤 آیت‌ الله ناصری رحمت‌الله‌علیه https://eitaa.com/joinchat/2610430180Cae0eadb20c لینک کانال ظهور بسیار نزدیک است مطالب واحادیث مهدوی وبشارات بزرگان http://eitaa.com/joinchat/2747793437Ca91273315d لینک گروه ظهور بسیار نزدیک است جهت چت وتبادل اطلاعات ... لطفا دوستان خود را دعوت کنید
48.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ استغاثه برای ظهور واقعاً فایده داره؟ 🦋 چطور اینهمه سال دعا، فایده نداشت! 👤 استاد شجاعی 👌 با گناهان خود غیبتش نشویم https://eitaa.com/joinchat/2610430180Cae0eadb20c لینک کانال ظهور بسیار نزدیک است مطالب واحادیث مهدوی وبشارات بزرگان http://eitaa.com/joinchat/2747793437Ca91273315d لینک گروه ظهور بسیار نزدیک است جهت چت وتبادل اطلاعات ... لطفا دوستان خود را دعوت کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 همت ما این نباشد که امام زمان را ببینیم 🔵 همت ما این باشد که امام زمان ما را ببیند ┈┄┅═✾•••✾═┅┄┈ 💠 در محضر علما ┈┄┅═✾•••✾═┅┄┈ ✌️ ✌️ 🆔کانال ظهور بسیار نزدیک است 🆔گروه ظهور بسیار نزدیک است
🔴 بزرگترین بشارت به شیعیان عصر غیبت 🔹امام كاظم عليه السلام فرمودند:  🟢 طُوبى لِشيعَتِنَا الْمُتَمَسِّكينَ بِحُبِّنا فى غَيْبَةِ قائِمنا اَلثّابِتينَ عَلى مُوالاتِنا وَالْبَرآئَةِ مِنْ اَعْدآئِنا اُولئِكَ مِنّا وَ نَحْنُ مِنْهُمْ وَ قَدْ رَضُوا بِنا اَئِمَّةً وَ رَضينا بِهِمْ شيعَةً وَ طُوبى لَهُمْ، هُمْ وَاللّه ِ مَعَنا فى دَرَجَتِنا يَوْمَ الْقِيامِةِ. 🟡 خوشا به حال شيعيان ما كه در زمان غيبت قائم ما به دوستى ما چنگ مى زنند و در دوستى ما و برائت از دشمنان ما استوارند آنها از ما و ما از آنها هستيم، آنها به پيشوائى ما راضى شدند و ما هم به شيعه بودن آنها راضى وخشنوديم و خوشا به حال آنها، به خدا قسـم آنها در روز قيامت با ما و مرتبه ما هستند. 🟣 این عبارت در باره ی احدی از اصحاب اهل بیت علیهم السلام بیان نشده است... مافوق تصور تمام بنی آدم است به هر کلمه ی این حدیث اگر با اعتقاد و ایمان کامل توجه کنیم 🔺ناامید را امیدوار 🔺خستگی را به نشاط 🔺 ضعف را به قوت 🔺 سستی را به جدیت 🔺 بی تحرکی و غفلت را به تلاش و یقظه 🔺 و در یک کلام،، مرده دل را زنده می کند... 📚بحار الأنوار : ج ۱۶ ، ص ۲۸۷ ┈┄┅═✾•••✾═┅┄┈ 💠 در محضر علما ┈┄┅═✾•••✾═┅┄┈ ✌️ ✌️ 🆔کانال ظهور بسیار نزدیک است 🆔گروه ظهور بسیار نزدیک است
*داستان شماره ۸۱* *در بیان قصه اسماعیل (ع)* 🌺🌸🌾🌺🌸🌾 بسم الله الرحمن الرحیم حقتعالی او را در قرآن مجید صادق الوعد نامیده است. ( یاد کن اسماعیل را در قرآن بدرستیکه صادق الوعد بود یعنی وفا کننده بود به وعده خود و او پیغمبر مرسل بود و امر می کرد اهل خود را به نماز کردن و زکات دادن و نزد پروردگار خود پسندیده بود. از حضرت امام رضا ع منقول است حقتعالی برای این او را صادق الوعد نامید که شخصی در مکانی وعده کرد و یکسال برای انتظار وعده او در آن مکان ماند و از آنجا حرکت نکرد. از حضرت صادق ع منقول است این اسماعیل که حقتعالی او را صادق الوعد نامیده است غیر اسماعیل فرزند ابراهیم خلیل است بلکه پیغمبری بود از پیغمبران که خدا او را به قوم خود مبعوث گردانید و قوم او گرفتند او را و پوست سر و روی مبارک او را کندند. پس حقتعالی ملکی را بسوی او فرستاد و گفت پروردگار عالمیان تو را سلام می رساند و می فرماید که دیدم قوم تو با تو چه کردند و مرا فرستاده است بسوی تو که هر حکم در باب ایشان بفرمائی به عمل آورم. اسماعیل ع گفت نمی خواهم در دنیا از قوم خود انتقام بکشم و می خواهم بر این بلیه صبر کنم و تأسی نمایم به حسین بن علی ع فرزند پیغمبر آخرالزمان ص تا از مرتبه ثواب آن حضرت بهره ای داشته باشم. برید عجلی از حضرت صادق ع سوال کرد اسماعیل که حقتعالی او را صادق الوعد نامیده است اسماعیل پسر ابراهیم است؟ فرمود اسماعیل قبل از ابراهیم به رحمت الهی واصل شد و ابراهیم حجت خدا و صاحب شریعت تازه بود در زمان او پیغمبر مرسل دیگر نمی توانست بود. پس اسماعیل فرزند او رسول تواند بود؟ بلکه پیغمبر بود اما رسول نبود ( اسماعیل فرزند ابراهیم رسول نبود) اسماعیل که خدا در این آیه فرموده است فرزند خرقیل پیغمبر است. حقتعالی او را مبعوث گردانید بر قوم او و تکذیب کردند او را کشتند. اول مرتبه پوست سر و روی او را کندند پس حقتعالی بر ایشان غضب کرد و سطاطائیل ملک عذاب را فرستاد به نزد آن حضرت و گفت ای اسماعیل من سطاطائیل ملک عذابم. رب العزة مرا بسوی تو فرستاده است که قوم تو را به انواع عذابها معذب گردانم اگر خواهی؟ عرض کرد خداوندا تو پیمان گرفتی از ما برای خود به پروردگاری و برای محمد ص به پیغمبری و برای اوصیای او به ولایت( میثاقا غلیظا) و خبر دادی خلق خود را به آنچه امت او با حسین بن علی ع بعد از او خواهند کرد و به آنکه وعده داده ای که امام حسین ع را به دنیا برگردانی که خود از کشندگان خود انتقام بکشند. الها حاجت من در درگاه تو آن است که مرا به دنیا برگردانی که خود انتقام بکشم از اینها که نسبت به من چنین کردند چنانچه امام حسین ع را برخواهی گردانید. پس خدا وعده فرمود اسماعیل بن خرقیل را که او را با حضرت امام حسین ع به دنیا برگرداند در زمان رجعت. از پیامبر اکرم ص نقل است عابدترین بنی اسرائیل آن کسی بود که نزد پادشاه سعی در حوائج مومنان می کرد. روزی یکی از عباد به نزد پادشاه می رفت برای کار سازی مومنی، در راه برخورد به اسماعیل ع پسر خرقیل ع. گفت از اینجا حرکت مکن تا من بسوی تو برگردم. چون به نزد ملک رفت وعده را فراموش کرد. اسماعیل به انتظار وعده در آن مکان یکسال ماند پس خدا از برای او آنجا چشمه ای جاری کرد و گیاهانی رویانید که از آن گیاه و آب می خورد و می آشامید. ابری فرستاد بر او سایه افکند. پس روزی آن ملک به عزم سیر و تنزه با آن عابد سوار شدند تا به آن مکان رسیدند که اسماعیل در آنجا بود. آن عابد چون اسماعیل را دید گفت تو هنوز اینجائی؟ فرمود تو گفتی ( از اینجا حرکت مکن) من نیز حرکت نکردم و به این سبب حقتعالی او را ( صادق الوعد) نامید. مرد جباری با ملک همراه بود گفت ای پادشاه این دروغ می گوید که این مدت در این مکان مانده است. من مکرر به این صحرا گذشته ام او را در اینجا ندیده ام. اسماعیل ع به او فرمود اگر دروغ گوئی خدا از چیزهای شایسته که به تو داده است بعضی را از تو بردارد. در همان ساعت تمام دندان های آن جبار فرو ریخت. پس آن جبار به پادشاه گفت من دروغ گفته ام افترا کردم‌ بر این بنده صالح از او التماس کن دعا کند خدا دندانهای مرا به من برگرداند که من مرد پیری شده ام و به دندان محتاجم. چون آن پادشاه التماس کرد فرمود دعا خواهم کرد. گفت الحال دعا کن. فرمود سحر دعا خواهم کرد. چون سحر شد دعا کرد تا حقتعالی دندانهای او را باز گردانید. ان شاء الله ادامه داستان شبی دیگر... منبع:حیوة القلوب جلد اول( در قصص پیامبران و اوصیاء ایشان) نوشته علامه محمد باقر مجلسی رحمة الله علیه 🌸نشر پیام صدقه جاریه هست🌸 *اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم* 🌾🌺🌸 *التماس دعای فرج* *شبتون مهدوی*
✍آیت الله مجتهدی(ره): زمانے که مردم به دنبال عیوب همدیگر هستند تو مشغول عیب خودت باش .عیب هاے خودت را به خودت بگو که تو هم چنین عیب هایی داری... چـرا به عیب های دیگران مے پردازی ! اگر بنشینی و غیبت مردم را بکنے و بگویی من هیچ عیبی ندارم ؛ همین یک عیب برای تو کافیست ✌️ ✌️ 🆔کانال ظهور بسیار نزدیک است 🆔گروه ظهور بسیار نزدیک است